Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en regelmessig mens som varer i 5/6 dager i mnd. Men det varte kun  i 1 dag nå denne mnd forrige uke. Ikke fått noe mer blødning. Så skal det være 5 uker på vei hvis jeg klarte å bli gravid. Ingen andre symptomer enn litt ømme bryster. 
tør ikke teste meg. Er så redd for å bli skuffet. 
tror dere jeg kanskje kan være gravid ? 

Anonymkode: 01bb9...dd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde tørre å ta en test? Jeg ville gjort det 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bare teste deg. Ingen her er synske 

Anonymkode: f353b...d8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Riv av plasteret! :)

Anonymkode: 22795...e11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må nesten bare teste deg. Ingen her er synske 

Anonymkode: f353b...d8c

Det vet jeg jo. Er som sagt bare så redd for å bli skuffet. Har heller ingen andre å dele problemet med :( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Riv av plasteret! :)

:))) så dere ville tatt en test uansett!!! 😏 jeg har ikke lyst å se bare en strek på testen lenger :( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

:))) så dere ville tatt en test uansett!!! 😏 jeg har ikke lyst å se bare en strek på testen lenger :( 

Jeg vet, det er skikkelig dritt! Men å gå sånn i limbo er også slitsomt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skuffelsen blir vel ikke noe lettere å håndtere senere. Om det bare er én strek så må du gjennom skuffelsen uansett og da er det bedre å bli ferdig med det, i stedet for å nære et håp som sakte vokser seg større. 

Anonymkode: a42c6...6dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skuffelsen blir vel ikke noe lettere å håndtere senere. Om det bare er én strek så må du gjennom skuffelsen uansett og da er det bedre å bli ferdig med det, i stedet for å nære et håp som sakte vokser seg større. 

Anonymkode: a42c6...6dc

Jo egentlig sant nok det… jeg skal tørre å ta testen imorgen tidlig. Så krysser jeg fingere at det har gått bra denne gangen. Ikke for tidlig for testing vel? Isåfall det blir mitt første så her sitter en med 0 erfaring:// 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet, det er skikkelig dritt! Men å gå sånn i limbo er også slitsomt.

Sant sant, skal teste meg imorgen :/🙏🏻🙏🏻🙏🏻

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Jeg ventet også med å ta test da mensen var forsinket. Det kjentes bedre å holde på håpet om at jeg kanskje kunne være gravid enn å risikere bekreftelsen på at jeg ikke var det. 

En gang tok jeg test da jeg begynte å blø litt. Mensen var ca. en uke forsinket da. Og testen ble positiv, men blødningen tok seg raskt opp og det ble ikke noe av. Jeg har også opplevd at mensen har vært litt forsinket noen ganger, og ikke testet før den likevel kom. Jeg syns nesten det er bedre med blødningen enn den negative testen. Men da jeg faktisk var gravid, og til slutt tenkte at nå har jeg kost meg med håpet lenge, så nå får jeg få tatt den testen, og så var den positiv, det var en helt fantastisk følelse. Krysser fingrene for at du får positiv test!

Anonymkode: 6952e...c2e

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Svarer du deg selv? 

Lykke til uansett!

Anonymkode: b7eff...98c

• Liker 3
Gjest tullerikke
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor svarer du deg selv?

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Sant sant, skal teste meg imorgen 😕🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Er du fem uker på vei er det ikke nødvendig å vente til morgenen. 

Anonymkode: e7985...adf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt. Jeg ventet også med å ta test da mensen var forsinket. Det kjentes bedre å holde på håpet om at jeg kanskje kunne være gravid enn å risikere bekreftelsen på at jeg ikke var det. 

En gang tok jeg test da jeg begynte å blø litt. Mensen var ca. en uke forsinket da. Og testen ble positiv, men blødningen tok seg raskt opp og det ble ikke noe av. Jeg har også opplevd at mensen har vært litt forsinket noen ganger, og ikke testet før den likevel kom. Jeg syns nesten det er bedre med blødningen enn den negative testen. Men da jeg faktisk var gravid, og til slutt tenkte at nå har jeg kost meg med håpet lenge, så nå får jeg få tatt den testen, og så var den positiv, det var en helt fantastisk følelse. Krysser fingrene for at du får positiv test!

Anonymkode: 6952e...c2e

Takk for det! Godt å se jeg ikke er alene her inne🙏🏻🙏🏻 Jeg skal nyte å leve dagen med fullt av håpet i hjertet idag… prøve å tørre ta testen imorgen 🙏🏻 

Gjest tullerikke
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det vet jeg jo. Er som sagt bare så redd for å bli skuffet. Har heller ingen andre å dele problemet med :( 

Kan vel dele det med barnefar?

AnonymBruker
Skrevet

Du blir verken mer eller mindre gravid av å tisse på en pinne. 

Anonymkode: 8fc42...208

AnonymBruker
Skrevet
tullerikke skrev (4 minutter siden):

Kan vel dele det med barnefar?

Jeg har ikkke lyst å si det før jeg er sikker selv .., ønsker å overraske han med nyheten 😇

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo egentlig sant nok det… jeg skal tørre å ta testen imorgen tidlig. Så krysser jeg fingere at det har gått bra denne gangen. Ikke for tidlig for testing vel? Isåfall det blir mitt første så her sitter en med 0 erfaring:// 

Du trenger ikke morgenurin hvis du er 5 uker på vei

Anonymkode: fab1a...061

Gjest tullerikke
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikkke lyst å si det før jeg er sikker selv .., ønsker å overraske han med nyheten 😇

Da bør du vel kanskje teste deg da🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...