AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Jeg dreit på draget i går. Etter å ha følt at mannen min skyver meg vekk, og føler at jeg alltid havner langt ned på listen over prioriteringene hans la jeg ut ett innlegg på Facebook hvor jeg spurte om råd[var en gruppe] , og nå er han sur for jeg utleverte han der, noe jeg forstår. Men jeg var så frustrert og lei meg. Alt jeg vil er å tilbringe tid meg han, føle at jeg er nr 1 .. Men nå er han lei seg og sur. Hva skal jeg gjøre for å rette opp i dette? Har sagt unnskyld, slettet innlegget, sagt at det ble gjort i frustrasjon fordi jeg vil jo bare at vi skal tilbringe tid sammen, få det sånn som vi hadde det. Jeg elsker han, vi har vært sammen i 13 år og følelsene mine fot han er like sterke men jeg føler meg tilsidesatt hele tiden. Anonymkode: d8781...59b
Diezel Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg dreit på draget i går. Etter å ha følt at mannen min skyver meg vekk, og føler at jeg alltid havner langt ned på listen over prioriteringene hans la jeg ut ett innlegg på Facebook hvor jeg spurte om råd[var en gruppe] , og nå er han sur for jeg utleverte han der, noe jeg forstår. Men jeg var så frustrert og lei meg. Alt jeg vil er å tilbringe tid meg han, føle at jeg er nr 1 .. Men nå er han lei seg og sur. Hva skal jeg gjøre for å rette opp i dette? Har sagt unnskyld, slettet innlegget, sagt at det ble gjort i frustrasjon fordi jeg vil jo bare at vi skal tilbringe tid sammen, få det sånn som vi hadde det. Jeg elsker han, vi har vært sammen i 13 år og følelsene mine fot han er like sterke men jeg føler meg tilsidesatt hele tiden. Anonymkode: d8781...59b Hvordan så han det da? Var det en åpen gruppe? Snakket du med ham før du la dette ut..? Endret 13. mai 2022 av Diezel
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg dreit på draget i går. Etter å ha følt at mannen min skyver meg vekk, og føler at jeg alltid havner langt ned på listen over prioriteringene hans la jeg ut ett innlegg på Facebook hvor jeg spurte om råd[var en gruppe] , og nå er han sur for jeg utleverte han der, noe jeg forstår. Men jeg var så frustrert og lei meg. Alt jeg vil er å tilbringe tid meg han, føle at jeg er nr 1 .. Men nå er han lei seg og sur. Hva skal jeg gjøre for å rette opp i dette? Har sagt unnskyld, slettet innlegget, sagt at det ble gjort i frustrasjon fordi jeg vil jo bare at vi skal tilbringe tid sammen, få det sånn som vi hadde det. Jeg elsker han, vi har vært sammen i 13 år og følelsene mine fot han er like sterke men jeg føler meg tilsidesatt hele tiden. Anonymkode: d8781...59b Skjønner han godt. Jeg kunne aldri vært sammen med noen med så lite impulskontroll. Legge ut private ting på en Facebook-gruppe, er du 12 år? Anonymkode: 69617...413 1
Mammatil378 Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Nei jeg er ikke 12.. har du aldri gjort en feil som du angret på? Må være fint å være så perfekt ... ville ha ordentlige svar, ikke svar hvor jeg bare skal få dritt. Vil ha konstruktive svar, og kan du ikke gi det så la vær å kommenter.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Var det på Hønehjørnet du la det ut? Anonymkode: 52a58...d32 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg dreit på draget i går. Etter å ha følt at mannen min skyver meg vekk, og føler at jeg alltid havner langt ned på listen over prioriteringene hans la jeg ut ett innlegg på Facebook hvor jeg spurte om råd[var en gruppe] , og nå er han sur for jeg utleverte han der, noe jeg forstår. Men jeg var så frustrert og lei meg. Alt jeg vil er å tilbringe tid meg han, føle at jeg er nr 1 .. Men nå er han lei seg og sur. Hva skal jeg gjøre for å rette opp i dette? Har sagt unnskyld, slettet innlegget, sagt at det ble gjort i frustrasjon fordi jeg vil jo bare at vi skal tilbringe tid sammen, få det sånn som vi hadde det. Jeg elsker han, vi har vært sammen i 13 år og følelsene mine fot han er like sterke men jeg føler meg tilsidesatt hele tiden. Anonymkode: d8781...59b Åh herre. Hadde du vært samboeren min, og jeg i en periode hadde gått litt lei deg, viste deg litt mindre interesse og ikke hadde deg høyest på prioriteringslisten - og du hadde svart med å legge ut et innlegg på Facebook. I frustrasjon skal vi forstå. Da hadde du definitivt kommet lengre ned på prioriteringslisten. Hva er det som får voksne mennesker til å gjøre slik? Lykke til med å få respekt og tillitt av partner din igjen. Anonymkode: 122de...f17 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Mammatil378 skrev (1 time siden): Nei jeg er ikke 12.. har du aldri gjort en feil som du angret på? Må være fint å være så perfekt ... ville ha ordentlige svar, ikke svar hvor jeg bare skal få dritt. Vil ha konstruktive svar, og kan du ikke gi det så la vær å kommenter. Å joda, jeg har gjort mange feil. Men aldri hengt ut noen andre på nett. Anonymkode: 69617...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå