Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Taper jeg alle tillegg jeg har i turnus? 

Anonymkode: 7e0bc...09e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du får jo selvfølgelig ikke tillegg for noe du ikke utfører eller gjør lenger. Bortsett fra hvis du jobber røde dager, men på dagtid f.eks. Da får du jo tillegg for jobb på helligdager.

Anonymkode: 6009b...617

AnonymBruker
Skrevet

Jepp :) 

Anonymkode: 56597...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Går ut pga barns sykdom 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Går ut pga barns sykdom 

Det har da ikke noe å si? Skulle arbeidsgiver betale deg i dyre dommer for turnus fordi du har et sykt barn hjemme? Det ville blitt svært dyrt for mange arbeidsgivere, om de skulle drevet og betalt folk TILLEGG i dyre dommer for jobber de ikke gjør pga syke barn. Som arbeidsgiver ikke har noe med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det har da ikke noe å si? Skulle arbeidsgiver betale deg i dyre dommer for turnus fordi du har et sykt barn hjemme? Det ville blitt svært dyrt for mange arbeidsgivere, om de skulle drevet og betalt folk TILLEGG i dyre dommer for jobber de ikke gjør pga syke barn. Som arbeidsgiver ikke har noe med.

Snakker ikke om arb giver,spør om det finnes noen ytelser for dette feks hos nav? 

AnonymBruker
Skrevet

Du får selvfølgelig ikke betalt for ubekvem arbeidstid når du ikke lenger jobber ubekvemt, og nei dette refunderer ikke nav. 

Anonymkode: 404c0...cf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du får selvfølgelig ikke betalt for ubekvem arbeidstid når du ikke lenger jobber ubekvemt, og nei dette refunderer ikke nav. 

Anonymkode: 404c0...cf7

Ok. Så det lureste er å forsette på pleiepenger så jeg beholder inntekten. Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...