Gå til innhold

Edderkopp i senga🤯

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag morges når jeg skulle re sengen så oppdaget jeg en liten edderkopp i sengen😬🥴 Hvordan havnet den der? Jeg pleier å lufte soverommet på morgenen og før jeg legger meg, kan den ha kommet seg inn gjennom vinduet? Fra nå av skal jeg slutte å lufte rommet🙁

Jeg vet at jeg høres teit og barnslig ut, men jeg er kjemperedd for edderkopper og ihverfall i senga 😣

Anonymkode: 75567...a86

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de kommer inn åpne vindu. Du kan spraye på masta kill så blir det slutt på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Spray permetin og få opp vindusnetting over vindu og ventil, da kan du fortsatt lufte.

Anonymkode: ecede...db9

AnonymBruker
Skrevet

Klart det er edderkopper i senga di! Har du sett en kan jeg garantere at du har flere. De kommer seg inn vinduet.

Edderkopper er på ingen måte farlig, så du bør jobbe med frykten din.

Anonymkode: f4a7f...aa8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har myggnetting på vinduet 😁

Anonymkode: 2c710...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Edderkopp i senga er vel ingenting.. jeg har fortsatt traumer etter å ha sett en video av en dame som fjerner edderkopp fra øret 😱og i følge kommentarfeltet under så er visst det ikke så uvanlig..

Anonymkode: dd869...b82

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ikke å gjøre noe med edderkoppene i huset 😬 de spiser jo fluer og sånn, plager ikke meg, bare tusler forbi en og annen gang😄

Skrevet

Heller våkne med en edderkopp i senga enn og sovne med en😅 Vet i det minste hvor den er da. Sprayer utvendig rundt vinduet med Permetrin og har myggnett. Her står vinduet åpent 24/7 for tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Spray permetin og få opp vindusnetting over vindu og ventil, da kan du fortsatt lufte.

Anonymkode: ecede...db9

Hvordan settes nettingen opp? Og hvordan åpner du vinduet da, når du har netting?

Anonymkode: 75567...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...