AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Del Skrevet 13. mai 2022 Hei! Vi er i gang med prosess rundt eggdonasjon. Er det noen her som har erfaring med hva slags medikamenter kvinnen bruker som forberedelse, og hva slags bivirkninger jeg kan vente meg? Anonymkode: 7db24...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. mai 2022 #2 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Vi er i gang med prosess rundt eggdonasjon. Er det noen her som har erfaring med hva slags medikamenter kvinnen bruker som forberedelse, og hva slags bivirkninger jeg kan vente meg? Anonymkode: 7db24...6f8 Altså du skal motta donoregg eller donere? Jeg ser det at de som har hatt innsett av donoregg har gjort dette i styrt syklus. Dvs progynova. Noen får bivirkninger av den, andre kjenner ingenting. Det er for å overstyre din egen syklus slik at du ikke har eggløsning. Når slimhinnen er tykk nok tar du progesteron for at kroppen skal tro du har eggløsning, så setter de inn på dag 5. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 13. mai 2022 #3 Del Skrevet 13. mai 2022 Jeg har hatt eggdonasjon i Danmark og fått en fantastisk liten gutt💙. Jeg hadde innsett av fryst embryo i naturlig syklus, dvs jeg tok ingen hormoner før innsett, kun blodfortynnende. Satte eggløsningssprøyte for å «time» innsettet best mulig. Tok dessuten progesteron (crinone) etter innsett. Mange klinikker bruker styrt syklus, men det er ikke alltid slik. Innsett i naturlig syklus går fint om man har stabil syklus og får fin slimhinne. Jeg synes naturlig syklus var veldig behagelig, og deilig å slippe å ta østrogen. Og så funket det også. Ønsker deg masse lykke til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #4 Del Skrevet 15. mai 2022 Neutral90 skrev (På 13.5.2022 den 15.20): Altså du skal motta donoregg eller donere? Jeg ser det at de som har hatt innsett av donoregg har gjort dette i styrt syklus. Dvs progynova. Noen får bivirkninger av den, andre kjenner ingenting. Det er for å overstyre din egen syklus slik at du ikke har eggløsning. Når slimhinnen er tykk nok tar du progesteron for at kroppen skal tro du har eggløsning, så setter de inn på dag 5. Hei, jeg skal motta donoregg, det burde jeg presisert. Takk for svar 😊 Anonymkode: 7db24...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå