BraNok Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Vi regner vel alle med at Ukraina vinner esc i år 😊 og det unner jeg dem absolutt! Men kom til å tenke på; hvordan i all verden skal de ha mulighet til å arrangere neste år...?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 BraNok skrev (1 minutt siden): Vi regner vel alle med at Ukraina vinner esc i år 😊 og det unner jeg dem absolutt! Men kom til å tenke på; hvordan i all verden skal de ha mulighet til å arrangere neste år...? Håper folk stemmer utifra sangen og ikke i sympati. Anonymkode: d71f3...c79 8
BraNok Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2022 Enig i det, men det blir nok mange sympatistemmer i år. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 De får nok mange stemmer ja, også i sympati. Selv tror jeg ikke de vinner, men at de kommer topp 5, kanskje topp 3. Anonymkode: d8dd8...3cd 3
mingus Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Unner dem å vinne en sangkonkurranse fordi det er krig? De blir jo ikke flinkere til å synge fordi de er blitt bombet. Greit nok sangen er ok den, men de synger veldig surt til tider. Men det gjør vel ca alle uansett.. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper folk stemmer utifra sangen og ikke i sympati. Anonymkode: d71f3...c79 Selvfølgelig ikke Anonymkode: 7523e...c8c 1
Gereon Rath Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 BraNok skrev (2 timer siden): Vi regner vel alle med at Ukraina vinner esc i år 😊 og det unner jeg dem absolutt! Men kom til å tenke på; hvordan i all verden skal de ha mulighet til å arrangere neste år...? Et annet land arrangerer istedenfor, det er ikke ofte men det har skjedd at et annet land enn det som vant arrangerer konkurransen, f.eks. Luxembourg vant i 1973 men konkurransen i 1974 ble arrangert i England.
Gjest Warrior Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Jeg kommer til å stemme på de. Ikke på grunn av sympati men på grunn av jeg digger sangen. Det blir helt feil å stemme på noen i sympati i en sangkonkurranse. Selvfølgelig er det fælt at det er krig og ja de fortjener seieren hvis de vinner esc, men håper også folk stemmer på sangene de liker best og ikke i sympati. Andre land har jo også lyst å vinne for det er en konkurranse. Men jeg håper Ukraina eller Norge vinner og det er ikke i sympati og ikke på grunn av Norge er mitt land men fordi jeg digger sangene. Nå har jeg ikke hørt alle sangene heller så kanskje jeg finner andre favoritter også. Vet ikke hvordan det blir med arrangering til neste år hvis Ukraina vinner. Blir kanskje et annet land som arrangerer.
Måneskinn Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 Jeg regner ikke med det i det hele tatt jeg. Ser at mange er veldig opptatt av det, men jeg er litt skeptisk. Når det gjelder låta er den ikke helt min type låt. Jeg liker refrenget og fløytedelen, men rap generelt er ikke noe for meg. De ble jo også bare sendt til ESC fordi hun som vant hadde vært på Krim en gang, så de er jo strengt tatt nr. 2. Når det kommer til dette med krig - ja det ER fælt. Men man må skille snørr og bart er min mening. De som faktisk liker låta, stem i vei! De som vil stemme bare fordi det er krig og har sympati med dem, nei - tenk dere om en gang til. Stem heller på en låt du faktisk liker, i stedet for å sende stemmer til noen du syns synd på. Tipper Ukraina også vil ha stemmer for låta si, og ikke for at det krig i landet? Sannelig om jeg vet, men. Dersom de skulle vinne står både en av de fem store, og Sverige klar til å arrangere. Men, jeg håper de heller får en respektabel plassering - og at et annet land vinner. Helst ikke sverige 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå