Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt hekta på den serien jeg. Syns den er så kjempefin. Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe en sånn samleboks, med alle tre filmene.

Er det noen som har den?? Hvor mye ga du, og hvor er det best å handle?? regner med at jeg må handle den i utlandet, har ikke sett den samleboksen i norge i alle fall.

Noen som kan hjelpe lille blå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har hele serien, kjøpte dem da jeg var i London i mars; Anne of Green Gables, Anne of Green Gables: The Sequel og Anne of Green Gables: The Continuing Story. Ga ca. 230 kr for 1 dvd på HMV, men du får dem her for ca.173 kr stykket på Play.com.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Det er jo supert. For hele boksen blir det 460,- men om jeg skal kjøpe dvd ene hver for seg blir det ca 516 tilsammen.

Jeg har så dødslyst på den serien, og jeg har ikke sett den siste (hvor de gifter seg å flytter til byen og noe) Jeg har de to første på video (tatt opp fra tv), men har så lyst på dvdene.

Er det mye kult ekstramaterialet på de? Er det værdt pengene???

Skrevet (endret)

Jeg synes det er verdt å kjøpe hvis du er glad i serien. Jeg elsker serien, og har sett mye på dvd'ene. På dvd'ene er det inkludert; director's commentary, missing scenes og cast biographies. På den siste dvd'en er det også inkludert; special effects og historical commentary.

Endret av yvonne
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har også lyst på disse, men jeg må ha norsk tekst (ikke for min del asså - for ungene... :icon_lol: ). Er det det på DVD'ene fra play.com, eller må jeg handle i Norge?

Skrevet

Dessverre er ikke serien utgitt i Norge, så det er ikke med norsk tekst.

Skrevet

Ble litt skuffet da jeg leste omtalen av den siste serien, handlingen stemmer jo ikke med bøkene i det hele tatt....

Skrevet

Nei, jeg vet det. De to første filmene er veldig bra, og har sett dem om og om igjen. Den siste filmen har jeg bare sett en gang. Jeg også har lest alle bøkene, og ble selvsagt skuffet over den siste filmen.

• 1 år senere...
Skrevet

Nå er den iallefall til salgs (hele serien) på DVD - platekompaniet.no. Kjøpte den i dag på nettbutikken - svenske undertekster. Gleder meg skikkelig nå!

Skrevet

Hurra!

Klikket akkurat hjem alle tre fra platekompaniet :)

Supert tips!

Skrevet

supert tips ja :klappe:

Men hva med avonlea? hvor får man tak i de dvd`ene? og helst med skandinavisk tekst...

Skrevet
Hurra!

Klikket akkurat hjem alle tre fra platekompaniet :)

Supert tips!

Bra jeg kunne være til hjelp :) Har sittet å søkt og søkt.. og da jeg endelig fant de så ble jeg ellevill! skulle ta 1-5 virkedager før jeg fikk hele serien i posten. Klarer nesten ikke å vente. Den siste delen av serien har jeg ikke sett engang - men jeg har lest bøkene da.

Skrevet

:hoppe::blomst: til Blå som som tok opp dette, og :blomst: til gjesten som kom med tipset om Platekompaniet. :-D

Jeg hadde aldri trodd det gikk an å få tak i de, så nå er jeg kjempeglad!!! Gleder meg til de kommer i posten! :)

Gjest Marillia ii
Skrevet
supert tips ja  :klappe:

Men hva med avonlea? hvor får man tak i de dvd`ene? og helst med skandinavisk tekst...

Her finner du Avonlea. Jeg skulle egentlig ha serien om Anne fra Bjørkely, men fant bare denne. Ble litt usikker her, for Avonlea er vel ikke serien om Anne?

Kan noen hjelpe meg her?

Skrevet
:hoppe:    :blomst:  til Blå som som tok opp dette, og  :blomst:  til gjesten som kom med tipset om Platekompaniet.  :-D

Jeg hadde aldri trodd det gikk an å få tak i de, så nå er jeg kjempeglad!!!  Gleder meg til de kommer i posten!  :)

Så godt at jeg kunne hjelpe da. Men jeg ble så glad selv også.. for jeg trodde seriøst at man ikke fant disse på DVD. har søkt flere ganger før og aldri funnet noe. Så det er sikkert noe de nettopp har tatt inn.

Jeg ringte til platekompaniet sin største butikk her i Oslo - for jeg tenkte at jeg kunne gå og kjøpe de hvis dvd var i butikken. Men fikk beskjed i tlf om at denne serien hadde de ikke inne.. men den var under bestilling. Hun sa det var mange som hadde bestilt den i butikken. Så vi er ikke de eneste.

Veien til avonlea er en litt annen serie Marillia. Den foregår på samme sted.. og flere personer fra anne er med her. Men denne serien handler om en liten jente sarah som kommer og skal bo hos (tror det var tante) på øya. Denne serien er også kjempesøt altså. har lyst å kjøpe den også.

Gjest Marillia ii
Skrevet
Veien til avonlea er en litt annen serie Marillia. Den foregår på samme sted.. og flere personer fra anne er med her. Men denne serien handler om en liten jente sarah som kommer og skal bo hos (tror det var tante) på øya. Denne serien er også kjempesøt altså. har lyst å kjøpe den også.

Takk! Nå ble jeg litt klokere :sjenert:

Skrevet
Her finner du Avonlea. Jeg skulle egentlig ha serien om Anne fra Bjørkely, men fant bare denne. Ble litt usikker her, for Avonlea er vel ikke serien om Anne?

Kan noen hjelpe meg her?

Besøker ikke Anne denne serien? Hun er i alle fall omtalt i serien om Sarah og veien til Avonlea. Serien foregår noen år etter at Anne har flyttet fra stedet.

Skrevet

Helt på sidelinjen her: men var det ikke hun som spilte Anne fra Bjørkely som spilte offeret som overlevde i CSI Miami i går?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...