Gå til innhold

Hemoroider og analsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt mye med hemorider både ytre og innvendige siste 5 årene. Det har gjort at analsex har blitt helt utelukkende i sexlivet mitt/ vårt. Jeg vet at årsaken til hemoroidene mine er genetisk. Har alltid hatt lett for å få det, helt siden jeg var liten. Nå ha de derimot blitt kroniske. Jeg har også tenkt at de kan ha blitt verre etter praktisering av analsex. Selv om jeg egentlig aldri har hatt mye analsex, og alltod brukt lang tid op oppvarming og glidemiddel. Kanskje bare ett par ganger i året kanskje. Nå har jeg derimot,vært plaget av så mye rifter/sårog smerter at jeg ikke tørr. Har tenkt det vil kunne forverre alt.

Så hørte jeg nettopp en podcast med en sexolog. Hun tok opp tema analsex med hemoroider og påstod at forsking tilsa at hemoroider ikke skulle være noen som hels hindring for å praktisere analsex. Tvert i mot, så ville penis skyve hemoroidene inn og kunne være med å minske problemet.

Må innrømme jeg stusset veldig over dette. Har alltid lest at man faktisk kan få hemoroider av mye analsex?! 

Noen som har kunnskaper eller vet noe om tema? Og kan vei stole på en sånn sexologs påstander?

Podcasten jeg hørte dette heter ‘Helt innafor- sexpodden ‘Rett i fleisen’😅.

Anonymkode: 76ad6...1af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

spør om partner kan suge på hemoroidene det føles så godt 🤩

Anonymkode: 9835f...441

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det sexologen sa hørtes veldig rart ut. Penis dytter hemoridene inn? Ja men penis drar de jo med seg ut også? 

Anonymkode: 1a628...b07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Synes det sexologen sa hørtes veldig rart ut. Penis dytter hemoridene inn? Ja men penis drar de jo med seg ut også? 

Anonymkode: 1a628...b07

Nettopp det tenkte jeg også🤔 Tydelig at hun heier på analsex ihvertfall, siden hun på en måte ønsker å forsvare at analsex med hemoroider er greit og til og med bra😳🙈 Nå prøver jeg bare å finne ut om hun har rett og hvor hun har denne forskningen i fra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

spør om partner kan suge på hemoroidene det føles så godt 🤩

Anonymkode: 9835f...441

Det er det sikkert, men var ikke dette innlegget mitt handlet om.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener jeg fikk (kroniske) hemoroider av analsex, så det er dessverre ikke noe som skal opp i rumpa mi igjen.

Anonymkode: d45d9...e36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nettopp det tenkte jeg også🤔 Tydelig at hun heier på analsex ihvertfall, siden hun på en måte ønsker å forsvare at analsex med hemoroider er greit og til og med bra😳🙈 Nå prøver jeg bare å finne ut om hun har rett og hvor hun har denne forskningen i fra.

Vet du, jeg hadde sendt dem en e-post og spurt. Evt. podcast-verten. Det er uansett god skikk å linke til omtalte studier i shownotes mener jeg da, så den tilbakemeldingen kan de godt få.

Anonymkode: 6c41d...2bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...