AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Æ har hatt ei dame i 5 år. Ingen unger enda. Hvorfor er det så mange damer som slutter å bry seg om smink og pynt? Før brukt ho neglakk, smink og kjoler. Nå er det "kosebukse" og hårtopp. Jeg føler ikke æ kan sei noe til ho. Tilogmed søsteren min kommenterte det. Ho er i godt humør ellers. Hår på damelegger er ikke pent. Anonymkode: 4f3be...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Sikkert av samme årsak som at mange menn i forhold slutter å trene og ta hår og skjegg jevnlig. Anonymkode: 5ddb1...a4e 10 1
nordlending Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Kjenner jeg er glad for at mannen liker meg uten sminke, og synes jeg er flott uavhengig av hvilke klær jeg har på meg hjemme. 11 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Tror du at hun kan lese tankene dine? Hvis du ikke liker det, så kan du faktisk si ifra som et voksent anstendig menneske. Hun har sikkert fikset seg mange ganger uten at du har brydd deg, også har hun mistet gleden av det fordi DU ikke kommenterer det. Kan det være? Si at hun er pen, men at hun er enda penere når hun fikser seg litt og kommer til en bedre utgave av seg selv. Så må du ikke glemme at det stilles krav til deg også om hvordan du ser ut og. Det er ikke slik at hun skal gå rundt å være pen for deg, men ikke du tilbake. Hvordan kler du deg for henne? Anonymkode: 5c2cc...4fa 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Mannen elsker meg akkurat som jeg er. Også med joggebukse, usminket og med hårete legger - og annet. Anonymkode: ab058...da9 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mannen elsker meg akkurat som jeg er. Også med joggebukse, usminket og med hårete legger - og annet. Anonymkode: ab058...da9 Det er bare noe han sier. Han elsker deg jo uansett, men han ville helst at en velstelt dame. Sorry, men det er sannheten som sikkert er vanskelig å innrømme for seg selv. Anonymkode: 4f3be...4d4 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare noe han sier. Han elsker deg jo uansett, men han ville helst at en velstelt dame. Sorry, men det er sannheten som sikkert er vanskelig å innrømme for seg selv. Anonymkode: 4f3be...4d4 Delvis enig i denne. Jeg synes dama mi være god nokk uten sminke men jeg som opserver, ser hun stråle med selvtillit når hun har gjort seg "fin" - og når hun stråler av selvtillit blir jeg også mer betatt. Selvtillit er fasinerende - både for menn og damer. Vil tiltrekkes folk som stråler (har gott selvtillit) Anonymkode: 473aa...8eb 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare noe han sier. Han elsker deg jo uansett, men han ville helst at en velstelt dame. Sorry, men det er sannheten som sikkert er vanskelig å innrømme for seg selv. Anonymkode: 4f3be...4d4 Pffft, de fleste menn er mest opptatt av at dama er ren og har klær som er lett å ta av. Koseklær er ofte kjappere å røske av, og en dame som er i koseklærmodus er dessuten en dame som er mer avslappet i senga, da hun slipper å bekymre seg for å ødelegge sminke og hårsveis. Et annet aspekt er jo at når dama vanligvis går i koseklær med messy bun på hodet, så vil det jo bli desto mer spennende og lekkert når hun for en gangs skyld virkelig doller seg opp. Damer som ordner seg hver dag er som å spise snop hver dag, Det kan virke fristende, men det mister liksom sjarmen etterhvert. Anonymkode: cd51f...cec 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Æ har hatt ei dame i 5 år. Ingen unger enda. Hvorfor er det så mange damer som slutter å bry seg om smink og pynt? Før brukt ho neglakk, smink og kjoler. Nå er det "kosebukse" og hårtopp. Jeg føler ikke æ kan sei noe til ho. Tilogmed søsteren min kommenterte det. Ho er i godt humør ellers. Hår på damelegger er ikke pent. Anonymkode: 4f3be...4d4 Ååå, så utrolig teit trolling! Det burde ikke være lov å trolle med mindre man er smart og gjør det på en elegant måte. Anonymkode: 7adb3...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #10 Skrevet 13. mai 2022 Gjør du egentlig det? Min klager stadig på at jeg ikke pynter meg så ofte. Men når jeg gjør det. Blir han stressa for at andre skal få interesse for meg😂 så blir sur for det også. Hun har vel annet å bruke tiden sin på. Pynte seg hver dag, krever mye tid og er ukomfortabel. Så jeg gjør ikke det. Har for mye aktivitet eller hvile, der pynt kommer i veien. Sover midt på dagen, pga syk. Og da ser man jo værre ut enn noen gang om man er pyntet før man sovnet. Prioriterer heller dusj, og være ren. Mtp energi bruk Anonymkode: 630c8...e92
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #11 Skrevet 13. mai 2022 Ser poenget ditt. Hun har vel sikkert blitt litt tykkere å kanskje? Også har hun jo blitt eldre. Nei, best å dumpe henne å finne noen yngre Anonymkode: e2186...40c 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #12 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Æ har hatt ei dame i 5 år. Ingen unger enda. Hvorfor er det så mange damer som slutter å bry seg om smink og pynt? Før brukt ho neglakk, smink og kjoler. Nå er det "kosebukse" og hårtopp. Jeg føler ikke æ kan sei noe til ho. Tilogmed søsteren min kommenterte det. Ho er i godt humør ellers. Hår på damelegger er ikke pent. Anonymkode: 4f3be...4d4 Siden Æ ikke kan si noe, så får vel du gjøre det da. Smink høres ut som en parfyme fra 90-tallet laget av svensk minkpels. S-Mink. Anonymkode: aca34...b47 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #13 Skrevet 13. mai 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er bare noe han sier. Han elsker deg jo uansett, men han ville helst at en velstelt dame. Sorry, men det er sannheten som sikkert er vanskelig å innrømme for seg selv. Anonymkode: 4f3be...4d4 Pøh, jeg syns faktisk ujålete, avslappa og naturlig er mye mer tiltrekkende enn det du sikkert kaller "velstelt". Du kan ikke lese andres tanker og mene noe om at andres partnere ikke er ærlige når de sier og mener som de gjør. Anonymkode: dac2f...dd4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #14 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Delvis enig i denne. Jeg synes dama mi være god nokk uten sminke men jeg som opserver, ser hun stråle med selvtillit når hun har gjort seg "fin" - og når hun stråler av selvtillit blir jeg også mer betatt. Selvtillit er fasinerende - både for menn og damer. Vil tiltrekkes folk som stråler (har gott selvtillit) Anonymkode: 473aa...8eb Så da kan altså null sminke og joggegenser indikere at man ikke er interessert? Flott!!!! Nice. Anonymkode: 1ac79...fa1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #15 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Æ har hatt ei dame i 5 år. Ingen unger enda. Hvorfor er det så mange damer som slutter å bry seg om smink og pynt? Før brukt ho neglakk, smink og kjoler. Nå er det "kosebukse" og hårtopp. Jeg føler ikke æ kan sei noe til ho. Tilogmed søsteren min kommenterte det. Ho er i godt humør ellers. Hår på damelegger er ikke pent. Anonymkode: 4f3be...4d4 Du får gi henne en grunn til å pynte seg da.😊 Be ut på date av og til. Tenker mange har blitt litt vel komfortable i kosebukse etter over 2 år med corona og ingenting å pynte seg for. Kjøp et par fine sommerkjoler til henne. Så kommer nok lysten tilbake til å pynte seg når varmen er her. Særlig når hun ser andre fine damer UTE . Vi kvinner pynter oss mer av den grunn,enn for menn. Vi pynter oss kun ekstra for menn i forelskelsesstadiet . Etter 5 år,så har det gått over til en trygg kjærlighet i stedet. At hun er i godt humør vitner om det. Men du må gjerne oppmuntre via oppmerksomhet og sosiale ting. Når dere får barn,så går det andre veien igjen ofte 😅, og da savner vi de fine kjolene og de høye hælene. Vi kvinner opplever det samme med mange menn. Ikke så mye i klesveien, men ifht deres personlige hygiene og intimbarbering. Det som før var en innbydende og glatt mann,har plutselig grodd kratt nedentil....hår i svelget er aldri moro 😎 Anonymkode: c0d60...372 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #16 Skrevet 13. mai 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Sikkert av samme årsak som at mange menn i forhold slutter å trene og ta hår og skjegg jevnlig. Anonymkode: 5ddb1...a4e Det er jo bare lavstatus menn som holder på sånn. Så da har du jo valgt en boms i utgangspunktet. Anonymkode: 27168...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå