AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #21 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 9.41): Haha. Ja. Det er jo komisk at jeg har mer hårvekst enn mannen min. googlet litt, det skal ha kommet en krem som reduserer vekst. På resept. Vanique. Det skal jeg høre med legen om. ts Anonymkode: 79b7b...b82 Krem som skal hindre vekst må du bare droppe å bruke penger på! Det virker ikke, tro meg. Jeg har prøvd alt. Slet selv med kraftig hårvekst fra 15 årsalderen og ble bla kalt ‘barten’ på ungdomskolen en periode😔 Nå er jeg 40 år og det har gradvis blitt bedre av seg selv. Dvs jeg har faste rutiner med epilering ca 1-2 ganger i uken og holder det dermed i sjakk. Er også heldig med at hårene er relativt lyse. Men lange dun om jeg slipper dem ut. Og de står rett ut ig ser ut som lyst skjegg im jeg fryser🙈😅 Anonymkode: bd5ee...71b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #22 Skrevet 18. mai 2022 Sliter med dette selv, uten at det virker som det er en medisinsk grunn (annet enn stoffskiftet?) hormoner og alt er som det skal være, så noen ganger er det ikke en medisinsk grunn. Jeg napper, men har forstått at det kan gjøre ting verre 😔 Anonymkode: 4b79c...4de
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #23 Skrevet 18. mai 2022 Elektrolyse funket fjell her. Var dyrt, vondt og tok tid. Men nå nesten 20 år etter har de ikke kommer tilbake. Prioriterte ansiktet. Begynte å bli dypt fortvilet så verdt alt elektrolysen. Dyrt, men siden en må vente en stund mellom behandlingene holdt jeg på ett år i fjeset, så utgiften ble spredd. Sååååå glad jeg gjorde det. Sleit veldig psykisk med de i ansiktet. Nappet og nappet og så ble de inngrodde og fikk sår og.. 😩 Anonymkode: 3f0bb...5ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå