Gå til innhold

Kø mot Gardermoen i morgen tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bør man beregne fra Oslo sentrum til Gardermoen i morgen tidlig i 7tiden? Dvs, må være der rett før 8..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å ha god tid, så jeg ville kanskje beregnet to timer jeg da...

Tirsdager er jo ofte den verste dagen

Skrevet

Det er nok ikke så farlig med tiden... alle flyene er jo forsinket eller kansellert for tiden likevel. De siste tre gangene jeg har fløyet, har det vært slik faktisk. Kan ikke flygelederne straffe arbeidsgiverne på en annen måte enn gjennom oss, kundene???? Når skal passasjerene begynne å få gratis kaffe når vi må vente i tre timer, eller refundert billettene når vi ikke rekker møtet vi skulle på?

Sist jeg skulle til nederland var det viktig for meg å komme tidlig fram, så jeg valgte en dyr billett som var 500 kr mer enn hvis jeg ventet i noen timer og tok neste fly.

men hva skjedde? flyet var så forsinket at jeg liksågodt kunne ha tatt det billige flyet, og en høygravid venninne måtte nå vente i over 3 timer på flyplassen. Aaargh.... Uten engang en beklagelse fra SAS!!!

Bare en liten utblåsning, sorry.

(ta heller toget)

Skrevet (endret)

2 timer?? Jeg kjørte fra Drammen til Gardermoen kl 7 om morgenen for 2 uker siden, køen stod fra Asker og til Vålerenga omtrent.. Da beregnet jeg 2 timer, men brukte bare 1 t og 25 min. Etter vålerenga det løste det seg opp veldig. Det er hovedsaklig inn til byen det er kø, så fra oslo sentrum blir det ikke lange biten du evt. må stå i kø.

Om du ikke er avhengig av å ha bilen dit, er nok flytoget en mye bedre idé, det tar 19 minutter fra Oslo S. Og å satse på at flyet er forsinka eller kansellert hadde jeg ikke gjort..

Endret av Gitte
Skrevet

oslo sentrum-gardermoen er ikke akkurat noen pendlerstrekning, tror 40min. kjenner endel som pendler motsatt vei; og de bruker mellom 35-40min klokka halv sju.

Skrevet

meg over her; det ble litt feil, de pendler fra nannestad til oslo. nannestad-gardermoen ca 15min. så fra gardermoen ca en halvtime.

Skrevet

Takk for svar! Brukte 35 minutter, og flyet var forsinket. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...