AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Disse folkene slenger ut håpløse sitater og tror at de er dype.🤣 Anonymkode: a5e87...d2d 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Jeg tror det finnes mange ordtak som kan være til både trøst, støtte og til ettertanke for mange. Har jeg en skikkelig dårlig dag, og jeg kommer over et godt ordtak, så kan det faktisk være til hjelp. Eller om jeg gruer meg til noe, så kan det hendde at jeg drar frem et ordtak som får meg til å føle meg bedre ☺️ Ser ikke noe galt med det. Anonymkode: 1a90a...934 1 2
nebbete fugl Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Er ikke dette noe hovedsaklig damer i 50-åra holder på med? 1
Maestro Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Ser masse om slik ang psykisk helse på Instagram. Og det er helt greit for meg, at slik blir delt. Jeg deler mye om min fremgang i sykdomsforløpet mitt. Har ikke skrevet på insta, at jeg har hatt psykose og ditt og datt. Men, at jeg ble utbrent og har jobba rævva av meg og komme over vann. Deler fremgang og små ting som andre tar for gitt at man skal få til, føle eller ja. At og få til disse tingene er veldig stort for meg. Så sitater, bilder og at folk deler historien sin, er faktisk helt greit. Uten at det blir sånn at de legger opp til at vi skal se synd på dem.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 "Savner du salt, savner du alt!" Anonymkode: ee7df...614
skreppamedleppa Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Uansett hva en poster på some blir noen irritert. Enten det er turbilder, sitater, småbarnslivet, feriebilder, selfie, meme eller en ikke poster noe men bare er på some for å stalke og følge med alle andre. Folk går helt i fistel fordi de ser noe andre har postet som de selv ikke liker, hva er egentlig poenget med det? Om sitater, ordtak og instadikt er det en bruker tid og energi på å irritere seg over her i livet så sier det igrunn en god del. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå