AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #21 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min datter fikk midazolam (som hun drakk) hos tannlegen da hun skulle skjære på tungebåndet. Hun var våken og tilstede, men likevel fullstendig fjern og rusa. Hun husker ingenting fra det øyeblikket hun drakk og til noen timer etterpå. Meget spesielt å se henne sånn, men veldig glad for at hun var helt avslappet og ikke hadde noen bekymringer i verden. Hun gruet seg voldsomt i forkant, men fikk en god opplevelse og gruer seg ikke til neste gang hvor de skal skjære resten. Kanskje du kan få det? Anonymkode: 00518...c9b Jeg skal borre og da ønsker jeg å ikke høre lyden, helst sove men får se hva tannlege/anestesisykepleier mener er best. Ts Anonymkode: 07da7...618
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #22 Skrevet 13. mai 2022 Når du blir lagt i narkose hos tannlegen, så blir du intubert i nesa, ikke i halsen. Ellers blir det vanskelig for tannlegen å jobbe med en slange i veien. Som regel får man også en pute, så hodet blir stabilisert. Snakk med tannlegen og anestesi legen og forklar problemet ditt. Anonymkode: 129f4...62c 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #23 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når du blir lagt i narkose hos tannlegen, så blir du intubert i nesa, ikke i halsen. Ellers blir det vanskelig for tannlegen å jobbe med en slange i veien. Som regel får man også en pute, så hodet blir stabilisert. Snakk med tannlegen og anestesi legen og forklar problemet ditt. Anonymkode: 129f4...62c Blir jeg intubert i nesen? Tannlegen sa at jeg måtte bøye hodet bakover for at de skulle få ned slangen, og lurte på om jeg klarte det med min nakkeskade. Ts Anonymkode: 07da7...618
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #24 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir jeg intubert i nesen? Tannlegen sa at jeg måtte bøye hodet bakover for at de skulle få ned slangen, og lurte på om jeg klarte det med min nakkeskade. Ts Anonymkode: 07da7...618 Du blir intubert igjennom nesen. Hvor langt bak de bøyer hodet får jeg aldri med meg. Da er jeg i narkose. Du kan ikke spørre hvilket anestesiteam du skal ha og kontakte dem? Forklare situasjonen før du skal i narkose. Så det kan planlegges nøye. Anonymkode: 3fd4e...023 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #25 Skrevet 13. mai 2022 Angående rohypnol: " Flunitrazepam (virkestoffet i Rohypnol) er på et såkalt godkjenningsfritak. Dette betyr at en lege eller psykiater må søke godkjenning hos Statens Legemiddelverk for å kunne skrive ut dette til sin pasient." Så det er ikke like vanlig nå til dags som det var for 20-25 år siden. Anonymkode: 3b4fa...a4a 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #26 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Angående rohypnol: " Flunitrazepam (virkestoffet i Rohypnol) er på et såkalt godkjenningsfritak. Dette betyr at en lege eller psykiater må søke godkjenning hos Statens Legemiddelverk for å kunne skrive ut dette til sin pasient." Så det er ikke like vanlig nå til dags som det var for 20-25 år siden. Anonymkode: 3b4fa...a4a Hvor slått ut blir man med Rohypnol? Sover man ? Ts Anonymkode: 07da7...618
Adrenalina1 Skrevet 14. mai 2022 #27 Skrevet 14. mai 2022 Fjugur skrev (11 timer siden): Ikke mange pr siden jeg fikk Rohypnol hos tannlegen… måtte møte en time før Den har vært forbudt i Norge siden 2004 pga den ble brukt som voldtektsdop og fordi det klassifiseres som narkotika. Hvis det var Rohypnol du fikk av tannlegen, er de nok kjøpt i utlandet. Hvordan vet du at det var Rohypnol du fikk?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #28 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du blir intubert igjennom nesen. Hvor langt bak de bøyer hodet får jeg aldri med meg. Da er jeg i narkose. Du kan ikke spørre hvilket anestesiteam du skal ha og kontakte dem? Forklare situasjonen før du skal i narkose. Så det kan planlegges nøye. Anonymkode: 3fd4e...023 Vi intuberer aldri i nesa. Vi flytter tuben fra høyre til Venstre side midtveis. Anonymkode: e1618...05e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #29 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor slått ut blir man med Rohypnol? Sover man ? Ts Anonymkode: 07da7...618 Jeg sov ikke da jeg fikk det hos tannlegen for under et år siden. Men jeg var helt fjern, registrerte ingen lyder under tannbehandlingen. Det jeg fikk med meg var et stikk fra bedøvelsen. Jeg husker ingenting etter stikket, heller ikke lyder. Anonymkode: e7773...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #30 Skrevet 14. mai 2022 Adrenalina1 skrev (7 minutter siden): Den har vært forbudt i Norge siden 2004 pga den ble brukt som voldtektsdop og fordi det klassifiseres som narkotika. Hvis det var Rohypnol du fikk av tannlegen, er de nok kjøpt i utlandet. Hvordan vet du at det var Rohypnol du fikk? Ikke den du siterer, men jeg fikk Rohypnol hos tannlegen for under et år siden. Det vet jeg fordi det står på papirene jeg fikk etter behandlingen. Det er forbudt for hvermansen ja, men til medisinsk bruk finnes det unntak. Anonymkode: e7773...bdb 1 2
enkefru Skrevet 14. mai 2022 #31 Skrevet 14. mai 2022 Adrenalina1 skrev (10 minutter siden): Den har vært forbudt i Norge siden 2004 pga den ble brukt som voldtektsdop og fordi det klassifiseres som narkotika. Hvis det var Rohypnol du fikk av tannlegen, er de nok kjøpt i utlandet. Hvordan vet du at det var Rohypnol du fikk? Det het noe annet, men var det samme som rohypnol ref Felleskatalogen
Turkis Sau Skrevet 14. mai 2022 #32 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sover du da? Ts Anonymkode: 07da7...618 Nei, men jeg blir veldig sløv og helt likegyldig til hva tannlegen gjør.
Addie Skrevet 14. mai 2022 #33 Skrevet 14. mai 2022 Jeg får Valium hos tannlegen. Jeg får 4 tabletter for adrenalinet i kroppen nesten blokkerer virkningen Men jeg er usikker på om det er 5 mg eller 10 mg. Kanskje 5 siden jeg får 4 stk? Jeg blir mer likeglad. Bryr meg ikke. Så klarer å gjennomføre Før fikk jeg Flunipam (rohypnol) men det får jeg ikke mer. Det synes jeg var bedre, da ble jeg skikkelig slått ut. Klarte ikke gå ordentlig etterpå og måtte hentes. Hvis du kan få det, hadde jeg heller valgt det enn valium 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå