AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Guttungen, for øvrig fylt 4 for ikke så lenge siden, fikk iPad til jul. Har jo brukt den litt til både spilling og TV-titting, men nå har han ikke spurt etter den siden litt før påske. Burde man bli bekymret? Altså, den slags vil jo være viktig å beherske, jeg vil tro de andre på samme alder i barnehagen har mye mer erfaring. Søskenbarnet hans på 5 år bruker jo sin i mange timer daglig, og i helger/ferier er det helt ekstremt, og det skal vi selvsagt ikke ha noe av, men altfor lite er kanskje heller ikke bra på sikt? Anonymkode: fd31d...1f8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Herregud. Dette er nok tull 😅 Hadde aldri gitt min 3/4-åring IPad til jul eller bursdag. Uansvarlig oppførsel av foreldre mener jeg Anonymkode: 531a3...b21 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud. Dette er nok tull 😅 Hadde aldri gitt min 3/4-åring IPad til jul eller bursdag. Uansvarlig oppførsel av foreldre mener jeg Anonymkode: 531a3...b21 Fikk den ikke av oss, men av onkel/tante/besteforeldre. Søskenbarna fikk vel enda tidligere. Aner ikke hva som er vanlig, men tull er det ikke. Anonymkode: fd31d...1f8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Hadde mitt barn fått en ipad når han var 3 år hadde den blitt solgt og pengene brukt på lekeland. Anonymkode: c61a5...869 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Er du redd for at han ikke kommer til å lære det? Jeg var sikkert 25 før jeg tok i min første iPad, mestrer den ganske greit altså. Anonymkode: f7f8f...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Jeg er 36 og har aldri eid en iPad. Det innebærer at min fireåring ikke har annet forhold til iPad enn at det går an å se barnetv på mormor som iPad når vi er på hytta hvor det ikke finnes tv. Tipper han lærer seg iPad fort nok dersom de tvinger det på oss når han begynner på skolen. Men jeg håper skoleverket snur snart, for det er for mye iPad og for lite læring. Anonymkode: 62195...b09 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Jobber i barnehage og hos oss vet 3 åringene hva iPad er. Og de kan å bruke den. Jeg tenker maks en halvtime. Det er så avhengighetsskapende og det blir så mye hyling og masing om iPaden. vi brukte den i senga om morgenen når poden voknet grytidlig - da fikk han se barne tv Anonymkode: bd6cf...c49
Vifte Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 Altfor tidlig. Herregud. Og måten du skriver på roper troll. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 iPad er lagd for at en ape skal kunne bruke den. Bruk av iPad har særdeles lite med teknologiske ferdigheter å gjøre. Skulle egentlig ønsket at TS var et troll, men min nevø fikk egen iPad til jul rett før han fylte 5. Da hadde han allerede beslaglagt moras i flere år. Så det forundrer meg ikke om dette er seriøst ment… Anonymkode: 5cef8...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå