AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Er det kjedelig/mindre stimulerende for menn om man tar det sakte? Jeg merker at det noen ganger blir litt for raskt tempo, litt for rett på sak. Skulle gjerne bygget det opp mer gradvis, begynt rolig og så heller økt på mot slutten. Kanskje orgasmen hadde fått tid til å bygge seg opp. Vanligvis er det godt men jeg kommer ikke helt over kneiken, så må hjelpe til med fingrene. Jeg ber han begynne rolig, men det tar ikke lang tid før han peiser på likevel😅 Anonymkode: 6c8e7...032
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det kjedelig/mindre stimulerende for menn om man tar det sakte? Nei, det er bare deilig. Man innser etter man blir eldre at dess lengre det rolige og sensuelle (forplay) dess betre blir jo det til slutt 🍆💦 😁 Det gir også dama god tid til å slappe av, føle seg trygg/ivaretatt og forberede seg til hun selv ønsker å bli knullet med TEMPO. Anonymkode: 68d46...67a 4 1
911 Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er bare deilig. Man innser etter man blir eldre at dess lengre det rolige og sensuelle (forplay) dess betre blir jo det til slutt 🍆💦 😁 Det gir også dama god tid til å slappe av, føle seg trygg/ivaretatt og forberede seg til hun selv ønsker å bli knullet med TEMPO. Anonymkode: 68d46...67a Støttes.
Bamseklemmer Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det er bare deilig. Man innser etter man blir eldre at dess lengre det rolige og sensuelle (forplay) dess betre blir jo det til slutt 🍆💦 😁 Det gir også dama god tid til å slappe av, føle seg trygg/ivaretatt og forberede seg til hun selv ønsker å bli knullet med TEMPO. Anonymkode: 68d46...67a Støttes 100%🤩
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, det er bare deilig. Man innser etter man blir eldre at dess lengre det rolige og sensuelle (forplay) dess betre blir jo det til slutt 🍆💦 😁 Det gir også dama god tid til å slappe av, føle seg trygg/ivaretatt og forberede seg til hun selv ønsker å bli knullet med TEMPO. Anonymkode: 68d46...67a Godt å høre Jeg vil så gjerne knekke koden for å komme uten ekstra stimuli men da må det nok ta litt tid. Anonymkode: 6c8e7...032
feliek54 Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det kjedelig/mindre stimulerende for menn om man tar det sakte? Jeg merker at det noen ganger blir litt for raskt tempo, litt for rett på sak. Skulle gjerne bygget det opp mer gradvis, begynt rolig og så heller økt på mot slutten. Kanskje orgasmen hadde fått tid til å bygge seg opp. Vanligvis er det godt men jeg kommer ikke helt over kneiken, så må hjelpe til med fingrene. Jeg ber han begynne rolig, men det tar ikke lang tid før han peiser på likevel😅 Anonymkode: 6c8e7...032 Hvis jeg knuller lenge tid så blir min orgasme sterkere. Da må jeg knulle sakte
Gjest Drigo Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 For kvinner er ofte de første minuttene avgjørende for et godt elskov. Støtter også rolig åpning, la henne bestemme tempo og trykk. Når hun henger med, så vil hun gjerne kommandere hardere og økende tempo etterhvert.
sicario Skrevet 14. mai 2022 #8 Skrevet 14. mai 2022 Ofte hørt kvinner le av typ kaninknulling/meter pr sekund unge og uerfarne gutter tror er veien å gå😊
MuffinStud Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 Tempo er viktig, men det betyr ikke raskere er bedre. Det betyr at du kan variere tempo og bruke tempo som enda en måte å skape dynamikk, bygge opp forventning og levere med god timing. Og å få til hofte bevegelsene slik at du kan gi på ekstra med en liten "snert". Tempo er ikke bare støt per minutt, men også piff i støtene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå