AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Jeg har hatt en lag periode ( flere år) der jeg ikke har ønsket et kjæresteforhold, men bare hatt elskere. Nå har jeg funnet ut at jeg er klar for å finne noen å faktisk dele livet med. Og det dukket opp en skikkelig hyggelig, smart,fin og morsom mann som jeg har vært på et par dater med. han er veldig interessert, og det er jeg også. Jeg tror kanskje det kan bli noe mer. Det blir til at vi sender meldinger fra vi står opp om morgenen til vi legger oss om kvelden. Det er ikke slik jeg vanligvis hadde gjort, men av en eller annen grunn føler jeg ikke det blir mas med han. Men fysisk har det ikke vært mer en en klem når vi møtes og når daten er ferdig. Vi skal snart møtes igjen. Han er veldig oppmerksom på følelsene mine og hvordan jeg har det, og opptatt av om jeg føler meg vel og trygg og komfortabel, så tror ikke han kommer til å ta initativ til noe mer før jeg gir tydelig signal om det er ok. "Problemet" mitt er jo at jeg egentlig harveldig lyst å ligge med ham. jeg er kjempenyskjerrig på hva han liker, hvordan har er, hvordan vi funker sammen på den måten, jeg tenker egentlig å det nesten hele tida. Men jeg vil ikke bringe temaet på bane for tidlig heller, for da blir det jo fort at det tar overhånd og at det blir mye fokus på det... og det er ikke det som er målet med dette da. Så da er spørsmålet til dere som har mer erfaring... når vet man at man har ventet lenge nok, og at det er "riktig tid"? Anonymkode: f14b5...6d6
Snusfornuftig_ Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Jeg tenker at det ikke er noen fasit på dette, selvom det sikkert er mange som mener noe annet enn meg. Med min eks hadde jeg sex på 3. date og det føltes helt riktig. Vi datet i lang tid etter det og det påvirket ikke noe negativt for vår utvikling. Sex er jo viktig og dersom det ikke funker er det jo også ganske viktig å finne ut av tidlig. Du må egentlig bare føle på hva som føles riktig for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Snusfornuftig_ skrev (17 minutter siden): Jeg tenker at det ikke er noen fasit på dette, selvom det sikkert er mange som mener noe annet enn meg. Med min eks hadde jeg sex på 3. date og det føltes helt riktig. Vi datet i lang tid etter det og det påvirket ikke noe negativt for vår utvikling. Sex er jo viktig og dersom det ikke funker er det jo også ganske viktig å finne ut av tidlig. Du må egentlig bare føle på hva som føles riktig for deg. takk for svar! det er vel noe med at jeg har valgt å ha forhold som er veldig sekuelle, men som har manglet en del annet.. og nå vil jeg jo ha det andre også, i dette.. så da kjenner jeg faktisk det er litt uvant å holde tilbake den seksuelle biten. det er ikke så lett å vite hva som er "passe". Men det hadde jo vært kjipt om han bare har veldig lite behov for sex generelt... når det er sagt så setter jeg veldig pris på at han er så "ordentlig", og opptatt av andre ting også da. Det er jo et vedlig stort pluss og mye av grunnen til at jeg er interessert også. Anonymkode: f14b5...6d6
Snusfornuftig_ Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Skjønner hva du mener TS. Tenker du bare må kjenne på om det føles naturlig. Høres ut som en god ide å fortsette å ha fokus på å prøve å bli kjent, men for min del er jo den del av det faktisk også det å ha sex. Vi er jo forskjellige alle mann. Men for min del har det hvertfall ikke vært noe negativt å ha sex så tidlig. For min del, om jeg har truffet noen 2-3 ganger så er det jo gjerne også fordi jeg er interessert i personen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Snusfornuftig_ skrev (28 minutter siden): Skjønner hva du mener TS. Tenker du bare må kjenne på om det føles naturlig. Høres ut som en god ide å fortsette å ha fokus på å prøve å bli kjent, men for min del er jo den del av det faktisk også det å ha sex. Vi er jo forskjellige alle mann. Men for min del har det hvertfall ikke vært noe negativt å ha sex så tidlig. For min del, om jeg har truffet noen 2-3 ganger så er det jo gjerne også fordi jeg er interessert i personen. ja er egetlig enig med deg.. må bare klage litt, og få ut litt frustrasjon... fordi det er litt vanskleig å holde tilbake, å ikke ta initativ til ett eller annen antydning i den retningen.. sitter med fyren på melding og han vil bare prate om hva slags mat han skal kjøpe til meg.. haha. jeg burde ikke klage, det er jo egentlig superhyggelig. det er jo slik vi vil menn egentlig skal oppføre seg( ofte) også er det jeg som sitter med en indre kvinnegris her Anonymkode: f14b5...6d6
Engel Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 Har man lyst har man lov. Begynn med et kyss og kjenn hvordan det føles. Følg magefølelsen. Men ha i bakhodet at det er tidlig. og jo tidligere det er jo større er sjansen for at man finner ut at man ikke passer sammen likevel. Fordi man kjenner hverandre dårlig. Og det er uavhengig av om man har hatt sex eller ikke. Men hvis du er av dem som tar et brudd verre hvis du har hatt sex, så bør du for din egen del holde igjen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 Engel skrev (2 timer siden): Har man lyst har man lov. Begynn med et kyss og kjenn hvordan det føles. Følg magefølelsen. Men ha i bakhodet at det er tidlig. og jo tidligere det er jo større er sjansen for at man finner ut at man ikke passer sammen likevel. Fordi man kjenner hverandre dårlig. Og det er uavhengig av om man har hatt sex eller ikke. Men hvis du er av dem som tar et brudd verre hvis du har hatt sex, så bør du for din egen del holde igjen. Ja det er sant det. Godt råd. Jeg for min del, er vel egentlig sånn som er litt vant til å ha skallet på. Og i de forholdene jeg har hatt siste årene ( som som sagt har vært med mye fokus på det seksuelle og ikke noe sånn par- felleskap) så er det på en måte " mindre nøye med" fordi det er kjipt om et blir slutt men egentlig ikke så nøye med heller. Det er vel litt det at jeg vil ikke dette skal bli sånn. Pluss at jeg opplever han daten min som en veldig snill og sensitiv fyr, og han har jo også sagt ting som at han tenker det er en sjanse for at jeg vil vurdere han som " ikke bra nok" når det kommer til stykket. Jeg tror egentlig ikke det da. Tror kanskje det kan komme av at jeg har mer utdanning og sånn. Men slike ting er ikke viktig for meg. Jeg vil jo han skal førstå at jeg er seriøs og faktisk veldig interessert .. Men selvfølgelig, det kan være at vi finner ut at det er ting som ikke stemmer og ikke går... Men jeg vil jo gjerne ta vare på følelsene hans også da. Jeg har liksom en følelse av at han Kanskje er mer slik som hadde tatt et brudd verre en det jeg vanligvis har vært da. Det er en litt uvant situasjon for meg dette. Anonymkode: f14b5...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå