Gjest Manic Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 JEG!!!! Jeg har sett den!!!! Hva jeg synes? K.J.E.D.E.L.I.G ..Men Jodie er jo alltids knallgo på å spille despo
Litt Lost Skrevet 8. november 2005 #3 Skrevet 8. november 2005 Veldig bra film synes jeg. Litt drøy innimellom, men god film. Anbefales virkelig. Jeg var med to tenåringsgutter og så den, de hadde valgt filmen. Jeg gikk ut fra de ikke ville like den, pga drama og litt lenge mellom hver gang det skjedde noe, tenkte de liker mer action. Men de kom ut fra kinoen og strålte, de synes den var veldig bra og diskuterte filmen mye etterpå.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. november 2005 #6 Skrevet 8. november 2005 Jeg syns den ble bedre etterhvert.. Ganske bra, men ikke den beste jeg har sett akkurat.. Men Jodie Foster er flink da
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #7 Skrevet 8. november 2005 Dårligste filmen jeg har sett på leeeeenge, og jeg pleier ikke å være superkresen, liker vanligvis Foster. Når man skjønner plotet etter 15 min (tror jeg har sett for mange M. Night Shyalaman filmer), og ikke blir litt redd en gang (jeg er skikkelig lettskremt!!), er det ikke bra. Bruk pengene på no' annet, vent på DVD'n.
*Heidi* Skrevet 9. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2005 men er det en logisk forklaring på det som skjer?
blå Skrevet 10. november 2005 #11 Skrevet 10. november 2005 Jeg har og sett den. og det er ikke en film jeg gidder å se igjen. Utrolig kjedelig og forutsigbar. Har liksom sett det samme tusen ganger før.
Gjest Virvel Skrevet 10. november 2005 #12 Skrevet 10. november 2005 Jeg syntes den var helt grei, faktisk litt spennende selv om den også var ganske forutsigbar.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #13 Skrevet 10. november 2005 Jeg synes ikke den var noe særlig, til tider kjedelig og uengasjerende (til tross for at jeg også vanlivis liker filmer med Jodie Foster).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå