AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Hvordan vet man at noen er forelsket i deg? Jeg har aldri opplevd at noen er forelsket i meg, så vidt jeg vet i hvertfall. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan man vet dette? Anonymkode: 0ffcf...74f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Av og til da skjer det at de forteller det til vedkomande de er forelsket i. Noen ganger blir det deres hemmelighet. Poenget er - there are no rules in love. Anonymkode: de129...d1f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Min erfaring er at menn elsker å benekte sine følelser. Selv om det er opplagt at de er forelsket, men neida, det skal de ikke ha på seg og kommer ikke til å innrømme det med det første heller. Du skal helst si det først, for de vil ikke tape ansikt. Komplisert. De sier det først når de er sikre på å få samme tilbake. Anonymkode: fff53...078
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min erfaring er at menn elsker å benekte sine følelser. Selv om det er opplagt at de er forelsket, men neida, det skal de ikke ha på seg og kommer ikke til å innrømme det med det første heller. Du skal helst si det først, for de vil ikke tape ansikt. Komplisert. De sier det først når de er sikre på å få samme tilbake. Anonymkode: fff53...078 Og den konklusjonen kom du på med å høre på magefølelsen din? Anonymkode: de129...d1f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan vet man at noen er forelsket i deg? Anonymkode: 0ffcf...74f Kan være betatt også da men....Merker at personen viser mye oppmerksomhet rundt både utseendet, personlighet, fortid og framtid. Anonymkode: 2c325...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå