Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet man at noen er forelsket i deg? Jeg har aldri opplevd at noen er forelsket i meg, så vidt jeg vet i hvertfall. Jeg er bare nysgjerrig på hvordan man vet dette?

Anonymkode: 0ffcf...74f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av og til da skjer det at de forteller det til vedkomande de er forelsket i. Noen ganger blir det deres hemmelighet. 

Poenget er - there are no rules in love.

Anonymkode: de129...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn elsker å benekte sine følelser. Selv om det er opplagt at de er forelsket, men neida, det skal de ikke ha på seg og kommer ikke til å innrømme det med det  første heller. Du skal helst si det først, for de vil ikke tape ansikt. Komplisert. De sier det først når de er sikre på å få samme tilbake. 

Anonymkode: fff53...078

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min erfaring er at menn elsker å benekte sine følelser. Selv om det er opplagt at de er forelsket, men neida, det skal de ikke ha på seg og kommer ikke til å innrømme det med det  første heller. Du skal helst si det først, for de vil ikke tape ansikt. Komplisert. De sier det først når de er sikre på å få samme tilbake. 

Anonymkode: fff53...078

Og den konklusjonen kom du på med å høre på magefølelsen din?

Anonymkode: de129...d1f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan vet man at noen er forelsket i deg? 

Anonymkode: 0ffcf...74f

Kan være betatt også da men....Merker at personen viser mye oppmerksomhet rundt både utseendet, personlighet, fortid og framtid. 

Anonymkode: 2c325...d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...