Gå til innhold

Lære å komme av penetrering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man lære seg det? Evt. hvordan? Tips til lesestoff eller video om det?

Anonymkode: 15cac...753

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det har litt med teknikk å gjøre. Han må penetrere dypt presse penisroten oppover (skyve sin kropp oppover i forhold til din) så klitten blir stimulert. Prøv, så finner dere kanskje ut av det.

(Teknikken har et navn, men det husker jeg ikke.)

Anonymkode: e5696...401

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det har litt med teknikk å gjøre. Han må penetrere dypt presse penisroten oppover (skyve sin kropp oppover i forhold til din) så klitten blir stimulert. Prøv, så finner dere kanskje ut av det.

(Teknikken har et navn, men det husker jeg ikke.)

Anonymkode: e5696...401

CAT-stiling. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, den må jeg lese meg opp på. Er den god for han også?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror ikke du kommer av piv med CAT-stillingen, da får du orgasme fordi klitthodet blir stimulert.

Det at du får ikke orgasme av PIV.. kommer nok av at du ikke kjenner så mye av stimuleringen i det området.

Noen kvinner sverger til knipeøvelser, fordi det skaper mere blodtilfølsel til vevet mot den indre klitten. Altså, det gir bedre følsomhet til de to indre klittarmene. De to armene kjennes/vises jo godt når de er tilstrekkelig erigert, noe som også gjør vaginaåpningen trangere. Ikke at det øker følsomheten, men det gir bedre kontakt med penisen. Følsomheten kan forbedres av trening, så du vil nok merke litt forbedringer for hver dag som går.

Et eks.. en kald hand er mindre følsom en ei varm hand.. fordi ei varm hand har bedre blodtilførsel. Synes du ikke det høres fornuftig ut?

Friskt i minnet pratet jeg nylig med en kvinne, som jublet over sin første vaginale orgasme. Hun tok sine daglige knipeøvelser, men også av mange andre helsefordeler den treningen gir🤗

• Liker 2
Gjest Drigo
Skrevet

I dag brukte vi en annen variant (start) for å stimulere dypt inne ved a-punktet. Hun lå på siden med meg bakfra på kne (se stilling: https://fiolsex.net/wp/?p=11329 ). Kunne også ta tak og rotere penis fra den stillingen. Det gjorde underverker med tanke god oppvarming for vaginal orgasme i misjonær/CAT.

Skrevet

Ja. Jeg testet hva som virket best, og hva jeg måtte gjøre, med en dildo. Da jeg hadde funnet ut av ting med dildo informerte jeg min partner om hva jeg hadde skjønt, og så prøvde vi det. Gikk strålende. 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...