AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Da jeg så hotell Cæsar for mange år siden, (sikkert 15-18 ) år husker jeg en episode hvor Juni var på et spa og koste seg i solstol ved bassengkanten med frukt ,da hun oppdaget en person hun ikke ønsket skulle oppdage henne. Er det noen som vet hvilket spa hun var på? Altså hva spaet heter i virkeligheten, ikke i serien Anonymkode: 8d0fd...af2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Fjellbekk var vel navnet på det fiktive behandlingsenteret hun var på da hun skulle prøve å få orden på alkoholproblemene sine? https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Juni_Anker-Hansen Hun var visst innom Fjellbekk en rekke ganger, ser jeg Anonymkode: 2d448...186
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Er det episoden med utdrikningslaget til Julie? Anonymkode: 09382...cec
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det episoden med utdrikningslaget til Julie? Anonymkode: 09382...cec Det husker jeg ikke, men det er ikke fra behandlingshjemmet Fjellbekk som beskrevet ovenfor i de andre kommentarene. Det er et skikkelig spa, av typen Farris bad. Anonymkode: 8d0fd...af2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det episoden med utdrikningslaget til Julie? Anonymkode: 09382...cec Denne, eller når scott og juni hadde et forhold? Det er de eneste jeg kommer på med juni og spa så langt tilbake. Kan du huske hvilke andre karakterer som var i serien på den tiden? Anonymkode: 9b9ac...a5c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne, eller når scott og juni hadde et forhold? Det er de eneste jeg kommer på med juni og spa så langt tilbake. Kan du huske hvilke andre karakterer som var i serien på den tiden? Anonymkode: 9b9ac...a5c Jeg tror det var med den fæle kontordamen Guri Høyer. Og jeg mener å huske at Juni enten var sammen med henne på spa, eller at Juni gjemte seg for da hun oppdaget at hun også var på samme spa. Men det kan godt hende at jeg husker feil Anonymkode: 8d0fd...af2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Det er ikke et ekte spa hun besøkte. Anonymkode: f1885...fb5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er ikke et ekte spa hun besøkte. Anonymkode: f1885...fb5 Åh jeg har alltid trodd det 😆, men hva er det da? En kulisse? Anonymkode: 8d0fd...af2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #10 Skrevet 13. mai 2022 Er sikkert et privat sted de leide hvor de kunne spille inn i fred. De brukte mye rart til scener som ikke tok lang tid å ordne. Steder som er like ved studioene. Anonymkode: 0d54a...313 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #11 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tror det var med den fæle kontordamen Guri Høyer. Og jeg mener å huske at Juni enten var sammen med henne på spa, eller at Juni gjemte seg for da hun oppdaget at hun også var på samme spa. Men det kan godt hende at jeg husker feil Anonymkode: 8d0fd...af2 Det eneste jeg kan komme på er når fugleholmen ble gjort om til spa. Marianne Halvorsen gjemte seg på et hotell i en episode på den tiden juni hadde jobbet med Guri, så mulig du blander de Anonymkode: 9b9ac...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå