Gå til innhold

Hvilket spa var det Juni besøkte i hotell Cæsar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg så hotell Cæsar for mange år siden, (sikkert 15-18 ) år husker jeg en episode hvor  Juni var på et spa og koste seg i solstol ved bassengkanten med frukt ,da hun oppdaget en person hun ikke ønsket skulle oppdage henne.  Er det noen som vet hvilket spa hun var på? Altså hva spaet heter i virkeligheten, ikke i serien

Anonymkode: 8d0fd...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjellbekk

AnonymBruker
Skrevet

Fjellbekk var vel navnet på det fiktive behandlingsenteret hun var på da hun skulle prøve å få orden på alkoholproblemene sine?
https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Juni_Anker-Hansen

Hun var visst innom Fjellbekk en rekke ganger, ser jeg

Anonymkode: 2d448...186

AnonymBruker
Skrevet

Er det episoden med utdrikningslaget til Julie?

Anonymkode: 09382...cec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det husker jeg ikke, men det er ikke fra behandlingshjemmet Fjellbekk som beskrevet ovenfor i de andre kommentarene. Det er et skikkelig spa, av typen Farris bad. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Denne, eller når scott og juni hadde et forhold? Det er de eneste jeg kommer på med juni og spa så langt tilbake. Kan du huske hvilke andre karakterer som var i serien på den tiden?

Anonymkode: 9b9ac...a5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne, eller når scott og juni hadde et forhold? Det er de eneste jeg kommer på med juni og spa så langt tilbake. Kan du huske hvilke andre karakterer som var i serien på den tiden?

Jeg tror det var med den fæle kontordamen Guri Høyer. Og jeg mener å huske at Juni enten var sammen med henne på spa, eller at Juni gjemte seg for da hun oppdaget at hun også var på samme spa. Men det kan godt hende at jeg husker feil

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et ekte spa hun besøkte.

Anonymkode: f1885...fb5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke et ekte spa hun besøkte.

Anonymkode: f1885...fb5

Åh jeg har alltid trodd det 😆, men hva er det da? En kulisse?

AnonymBruker
Skrevet

Er sikkert et privat sted de leide hvor de kunne spille inn i fred. De brukte mye rart til scener som ikke tok lang tid å ordne. Steder som er like ved studioene.

Anonymkode: 0d54a...313

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror det var med den fæle kontordamen Guri Høyer. Og jeg mener å huske at Juni enten var sammen med henne på spa, eller at Juni gjemte seg for da hun oppdaget at hun også var på samme spa. Men det kan godt hende at jeg husker feil

Det eneste jeg kan komme på er når fugleholmen ble gjort om til spa. Marianne Halvorsen gjemte seg på et hotell i en episode på den tiden juni hadde jobbet med Guri, så mulig du blander de 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...