Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 10 uker på vei, og jeg føler at magen er mye verre enn den har vært tidligere. jeg må plutselig komme meg på do, magen bråker og jeg sliter med magekramper på grunn av dette (ikke kramper i livmor). Kan våkne midt på natten av at jeg brått må på do liksom 😬 er det noen som har opplevd forverring av IBS og som fant noe som hjalp? Må jeg rett og slett gå tilbake på streng foodmap diett? Er jo snart redd for å gå ut av huset på grunn av dette. 

Anonymkode: 32139...8f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig at det endres i graviditeten. Jeg er mye bedre som gravid.

Anonymkode: 63c81...c7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er helt vanlig at det endres i graviditeten. Jeg er mye bedre som gravid.

Heldig 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Heldig 

Ja, har egentlig inntrykk at mange som har problemer blir bedre og motsatt. Men uansett er det kjent at graviditet endrer fordøyelsen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble bedre siden man ofte får mer forstoppelse som gravid. Så det jevnet seg ut mer fra ikke-gravid med løsbæsj

Anonymkode: 07b6b...22d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble mye bedre ved å være gravid. Enkelte dager der jeg er sikkelig dårlig i magen. Spiser det jeg vil og tenker ikke noe mer over det. 

Anonymkode: 3b8de...45c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første trimester er veldig ofte preget av løs mage og magesmerter, også for de uten plager eller diagnoser fra før. Jeg vi tro, men skal ikke være for bastant, at du vil oppleve bedring med tiden 🙂

Anonymkode: ef452...648

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...