Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

blir du glad på deres vegne eller er du skeptisk? Ønsker du å møte vedkommende så fort som mulig?

Anonymkode: e7c95...334

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke enda, får se 

Anonymkode: 7dc55...44e

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en helt naturlig del av livet. 

Anonymkode: 62bd6...392

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil vel først og fremst være imponert fordi barnet er litt usosialt. Men jeg tror ikke jeg kommer til å ha hastverk med å bli kjent, jeg regner med at kjærester kommer og går i løpet av livet.

Anonymkode: e1d73...246

Skrevet

Eldstedatteren her er 18, og har hatt noen kjærester allerede. Jeg synes det bare er koselig. Har møtt alle guttene, og har likt dem alle. Var litt rart da hun skulle begynne på p-piller – ellers har det utelukkende vært hyggelig. Bra gutter, da. Det hjalp jo godt. ☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

blir du glad på deres vegne eller er du skeptisk? Ønsker du å møte vedkommende så fort som mulig?

Hvor gamle er barna da tenker du? Føler det har litt å si😅 Forskjell på når 18-åringen får seg kjæreste og 6-åringen liksom;)

AnonymBruker
Skrevet

"barnet" mitt blir 22, og har ikke hatt kjæreste. Jeg håper hun har sterk psyke, og personlighet til å sette ham på plass. 

Anonymkode: 9f21a...e4a

Skrevet

Vel, når er jo min relativt ung da men han har nå "kjæreste" og har hatt det en stund.  Forskjellen på venn og kjæreste er nok bare i navnet og at de kjøper gaver til hverandre til valentine's, men de er nå søte sammen. Når han fortalte meg det så ble jeg glad og fikk selvsagt tårer og bare "aaaaww" 😄 Og så inviterte vi henne hjem en dag. Så kommer til å gjøre det med de andre han blir sammen med og når han blir eldre, regner jo ikke med han blir sammen med henne livet ut men man vet jo aldri. 

Uansett, skjønner ikke helt hvorfor noen skal bli skeptisk når de hører at barnet har fått kjæreste, hva er det å være skeptisk til, er ikke det bare kjekt og naturlig utvikling?

Kropp/sex og samtykkepraten har vi selvsagt hatt for lenge siden og han er overhodet ikke i alderen for slikt, men best å være føre var selv om interessen ikke er der nå. Er jo litt for hans del og at han ikke skal bli presset til noe han ikke er klar for men som sagt de er bare "kjærester" når de er så små. 🥰 Er jo selvsagt en forskjell på en kjæreste man får på barneskolen og ungdomsskolen osv. Men planen er da å ta i mot alle (forhåpentligvis ikke kjempe mange) med et smil. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg tenkte på når sønnen vår som 14 åring fortalte at han hadde fått seg kjæreste var at «stakkars, tenk når han får kjørlighetsorg». Nå har de straks vært sammen i fem år😅

Anonymkode: fb3d5...95b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min arving har enda ikke hatt kjæreste, men jeg håper det skjer en dag og at det blir med et veldig empatisk og sympatisk menneske. Vil ønske personen velkommen, og bare be om at de behandler hverandre pent og snillt.

Anonymkode: e1c9b...fb4

Skrevet

Har to sønner, og begge har samboer. Har selv tatt initiativ til å bli kjent med begge jentene, og gjort det jeg kunne for at begge skulle føle seg velkommen og inkludert i familien. Liker jo at sønnene mine er lykkelige😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min fikk kjæreste da han bare var 12 (7. klasse). Ble litt overraska, siden han aldri hadde vist noen interesse for kjærester før. Han var sammen med denne jenta i noen uker, og var helt opphengt i henne denne perioden. Endte med knuste hjerter, selvfølgelig... Men det var vel en erfaring å ta med seg. 

Anonymkode: 5369c...6bf

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

.

.

Skrevet

Har ikke opplevd det ennå, bortsett fra en kjæreste i 1. klasse😉, men med straks 3 tenåringer er det jo bare spørsmål om tid. Jeg tenker jeg kommer til å bli gald på deres vegne, og håper de finner seg jordnære og gode kjærester. Vil selvfølgelig gjerne møte vedkommende, men jeg tenker at det må de kjenne på selv når det føles naturlig. Og så blir jeg helt sikkert bekymret for at de skal få knust hjertet... men det er nå også en del av livet tross alt, og noe alle skal gjennom.

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (15 timer siden):

Kropp/sex og samtykkepraten har vi selvsagt hatt for lenge siden og han er overhodet ikke i alderen for slikt,

Er han ca 5 år gammel?  

Anonymkode: 9f21a...e4a

AnonymBruker
Skrevet

Ennå er de såpass unge at de kun har hatt "kjærester", men når tiden kommer og det blir mer seriøse opplegg, kommer jeg til å invitere dem hjem og grille dem skikkelig raskest mulig. 

Neida. Joda.

Anonymkode: aed1a...b0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt på 45 år gleder meg til han får oppleve å få kjæreste 👍

Anonymkode: bc356...ccc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har en gutt på 45 år gleder meg til han får oppleve å få kjæreste 👍

Anonymkode: bc356...ccc

Forståelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...