Påskelilja Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Mine: - Jogge en mil to ganger i uka og trene på treningssenter en gang i uka. - Spise grønnsaker til alle middagene - Ikke drikke kaloriholdig drikke. Drikker juice av og til, men vanner den ut. - Sove nok - Komme meg ut i naturen - Veldig sjelden lyst brød - Godteri kun på lørdager og veldig lite Kom med deres mål. Gjerne vaner for god mental helse også.
Dedication Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Trening 3 ganger i uka minimum 10 000 skritt per dag fullføre Apple Watch målene mine spise frukt og grønnsaker
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Står opp tidlig, også i helgene. Drikker godt med vann hver dag. Trener 3-5 ganger i uka. Spiser fast tre måltid om dagen. Er ute hver dag, så lenge været tillater det. Hører 2-3 podcaster som gir noe mentalt hver uke. (Spiser ikke godteri, chips og brus overhodet. Men det handler bare om at jeg ikke liker) Anonymkode: f3a90...a83 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Spiser ikke brød Spiser ikke pasta Spiser mye fruk og mye grønnsaker. Minst 8 om dagen, gjerne mer. Prøver å få i meg grønnkål hver dag Drikker stort sett kun vann og hjemmelaga smoothies. Avogtil juice. Anonymkode: eaf99...b1f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Bruker mest mulig rene råvarer og lager mat fra bunnen Alltid salat eller grønnsaker til middag Grove knekkebrød i stedet for brød Ingen pasta Minst mulig raske karbohydrater og ultraprosessert mat Ingen planteoljer, kun ordentlig smør Brus, godteri og den slags kun lørdag Kun vann/bris i hverdagen 3 gåturer i uka, og skal innføre styrketrening igjen Anonymkode: 9fa4d...e88
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 - Er aktiv på en eller annen måte hver dag. Som regel gåtur, spinning, styrke eller joggetur - Min 10 000 skritt hver dag - Spiser mye grønnsaker og en del frukt - bevisst på mengden sukker, brød, pasta, ris og potet - drikker ikke alkohol (men det handler mest om at jeg ikke liker det) - Prioriterer søvn, liker å legge meg tidlig og stå opp tidlig - Leser mye og da helst klassisk litteratur. Om jeg ikke forstår det jobber jeg meg gjennom som om det var et studieprosjekt - Lytter på podcaster av og til, gjerne i kombinasjon med gåtur - Skriver dialog med meg selv jevnli - mediterer ca. 20 min hver kveld - Prøver å gjøre noe som pusher meg utenfor komfortsonen ofte Anonymkode: 740b6...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå