Gå til innhold

Joggesko/treningssko til brede føtter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hallux valgus/skjev stortå, og sliter med å finne sko som er behagelige og brede nok foran. Hadde noen fra asics som jeg kjøpte for noen år siden, men den typen finnes ikke lenger. Hvilke sko og merker bruker dere andre?

Anonymkode: 3014e...bd8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

New Balance har en del sko som basse for bred fot, i tillegg passer også flere av Hoka modellene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

F.eks. Hoka Clifton Wide. Se etter de spesifikke «wide»-utgavene til ulike merker. Er flere som fører bred modell av ulike løpesko!

Anonymkode: 478b4...34e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChaseDurer

Android homme har veldig behagelig designjoggesko. De er ganske dyre, men utrolig gode på foten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men er det en spesiell midell av ett merke som er bred? Jeg har hoka bondi wide i jobbsko, men vil ha noen andre som jeg kan bruke til trening ute eller inne. Synes de jeg har er veldig klumpete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Asics gel nimbus og hoka bondi bruker jeg.

Anonymkode: 1b01e...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Altra Paradigm. Löplabbet fører de. Helt fantastiske sko til mine brede føtter. 

Anonymkode: 8ff1f...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hun over Hoka Clifton 8 wide er helt fantastiske, de er de beste fra Hoka. Ellers så pleier Asics, Merrell og Skechers ha noe bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler å kjøpe sko som er myke, de som heter noe med "knit" og lignende. Trykker ikke noen steder fordi stoffet gir etter for foten. Jeg har også hallux valgus og bruker New Balance V11, de er ikke vonde! 

Anonymkode: e44ac...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er Hoka og altra mer til trening ute? Hvilke sko med bred fot bruker dere inne på treningssenter? Altra så veldig gode ut på bilde, men ut fra det som sto, virket det som de var til utendørs bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 11.14):

Er Hoka og altra mer til trening ute? Hvilke sko med bred fot bruker dere inne på treningssenter? Altra så veldig gode ut på bilde, men ut fra det som sto, virket det som de var til utendørs bruk.

Man kan fint bruke hoka inne også.

Anonymkode: 2807b...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sliter også med å finne sko som passer på grunn av bred fot. Etter mye leting fant jeg disse . Veldig fornøyd med dem. Til hverdag elsker jeg disse .

Anonymkode: b9125...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skechers! Prøv for eksempel de som heter max cushioning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...