Anonym-bruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Som overskriften sier. Klarer ikke slå meg til ro med det jeg har, tenker ofte hva hvis jeg hadde valgt annerledes.. Føler sjalusi for andre som har ting jeg kunne tenkt meg. Jeg har en fantastisk snill og god samboer, vi eier hus sammen. Har det veldig bra, men jeg klarer bare ikke være lykkelig. Fokuserer på det som ikke er bra, noe jeg vet er veldig dumt. Har og mye dårlig samvittighet. Min far bor alene og er mye alene, så jeg føler speilet på helligdager at jeg skulle vært med han. Klarer ikke kose meg hjemme, da jeg får dårlig samvittighet. Samtidig får jeg dårlig samvittighet om jeg er der og ikke med min samboer. Forferdelig slitsomt å ha det sånn. Andre som har det sånn? Eller er det bare meg som sliter med disse følelsene?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Les boken «Følelse av forskjell». Ditt øverste mål bør være å slutte å sammenlikne seg med andre. Du er nok også selektiv på hvem du sammenlikner deg med. Dette kan gå alvorlig utover helsen din. Du får der bare verre ved å sammenlikne deg. Til din praktiske problemstilling vedr din far. Kan ikke han besøke deg og samboer sammen og ha hyggelige familiedager, så slipper du i det minste å velge. Anonymkode: f29cf...1d0 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Hvor er mora di oppi dette? Har du søsken? Anonymkode: 7c1a5...09f
Anonym-bruker Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor er mora di oppi dette? Har du søsken? Anonymkode: 7c1a5...09f De er skilt. Har en bror, men han bor i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Er du forsonet med din egen seksualitet eller savner du noe? Anonymkode: a7f03...615 1
Anonym-bruker Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er du forsonet med din egen seksualitet eller savner du noe? Anonymkode: a7f03...615 Jeg er forsonet med det. Er ikke det jeg savner.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 Dette er et svært vanlig problem i landet vårt. Mye vil ha mer, og får man mer, så er ikke det heller nok etter en stund. Gjelder både materielle ting, forhold og relasjoner. Mange som ikke greier å slå seg til ro, og faktisk nyte tilværelsen. Har slått opp med begge jeg har vært i lengre forhold med på grunn av dette. Hun første var kronisk på at noe måtte skje. Selv 4 utenlandsturer i året og fullt program de fleste weekender var ikke tilfredsstillende nok. Til slutt orket jeg ikke mer og gikk. Hun andre er kroneksemplet på at materielle ting gir kortvarig lykke, ikke uvanlig at når hun shoppet med venninner gikk det 10 000 +++. Så kjøpte vi relativt nytt hus, og det første som gikk ut var badet og kjøkkenet. 1 år etter flunkende nye bad og kjøkken, så var det hytte hun ville ha. Har barn med henne, så må forholde meg til henne stadig. Hører fra gode venner og ungene at hun fortsatt er den samme. De fleste menn er vel ikke så veldig glade i eksens nye mann, men for en stund siden når jeg leverte ungene måtte jeg klappe han på skuldrene og si lykke til... Anonymkode: 62ada...26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå