Gå til innhold

Oppussingsobjekt 66 kvm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal nok godt gjøres å klare å komme under 600.000,-

Anonymkode: 10be6...f1a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bad 300k (og da er det rimelig innredning)

Kjøkken 100k (typ Ikea innreding + el og vann)

Gulv 50k og oppover 

Dører 3-5k pr dør

Anonymkode: 962c3...489

Det er fullt mulig å få dører til langt rimeligere pris enn dette.

Anonymkode: bf88b...c9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er fullt mulig å få dører til langt rimeligere pris enn dette.

Bra poengtert, siden dørene antakelig er det som vil slå mest ut på totalkostnaden i dette prosjektet

Anonymkode: 856e8...6d2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bra poengtert, siden dørene antakelig er det som vil slå mest ut på totalkostnaden i dette prosjektet

Anonymkode: 856e8...6d2

Nei, det er nok alt arbeidet, men hvis hver krone teller og ts sier h*n vil gå for vanlig, enkel standard er det vel verdt å ta med i beregningen at både dører og gulv kan fås rimeligere enn det som skisseres her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 17.49):

1 million? 😅 Det var sterkt overdrevet 

Anonymkode: 1bd36...509

Å renovere et bad koster vel fra 250 000 og oppover. Og det er vel omtrent det samme det koster å renovere et kjøkken. Så kan en tenke at hver dør koster 2000 kroner,det koster kanskje 300 kroner pr kvm for nytt gulv. Og det er ikke gratis med maling og taoet. Hvis det er behov for å fornye sikringsskapet koster det rundt 12000 kroner. Så det er lurt å sette av en million til å renovere.

Anonymkode: 8d6ca...467

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 22.24):

Når man skal drive med oppussing må ikke alt være det dyreste og beste. Kjøkken fra Ikea funker helt fint feks. Jeg har selv hunder og katter, så når jeg skal bytte gulv legger jeg ikke penger i å velge det dyreste, for selv med dyr som er ganske rolige inne kommer det riper og skraper. Da synes jeg det er bedre å heller skifte litt oftere. Innredning på bad og sånt kan også være fra Ikea osv. 

Anonymkode: c8576...b1a

Snakker du om parkett gulv nå? Har en dyr, så er vel laminatgulv et bedre valg. Mye mer slitesterk. Ville ikke valgt det dyreste, men hadde vært opptatt av kvaliteten. Vi har parkett selv og jeg drømmer om nytt gulv. Har hund og to katter. Forrige eier hadde små barn. Det er en del riper og hakk. Hakkene er helst på kjøkkenet. Aner ikke hvorfor, men sikkert ting som har falt i gulvet.

Anonymkode: 25a9c...32b

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk pris på renovering av bad. Det lå på rett i overkant av 200 000 og da skulle vi gjøre litt selv og. Kjempedyrt!

Anonymkode: 25a9c...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...