Gå til innhold

Fineste skjørt til stor rumpe, brede hofter og smal midje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger nye skjørt! Men finner ikke ut hvilken fasong som egentlig funker.
Sånne med strikk i livet og legg, som er så populære nå blir ikke fine over rumpe og hofter. Blir bare bred. 

Blyantskjørt fremhever rumpa så mye og ser altfor sexy ut til at jeg er komfortabel med det. 

A-linje skjørt blir alltid for vide i midjen og står ut bak. 
Tips til hvilke modeller jeg kan teste ut? 

Anonymkode: 5292e...7bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Singel? Fylke?

Anonymkode: 94ef7...57b

• Liker 2
Skrevet

Jeg har samme figur og har noen fine jeansskjørt. De er smale i midjen, tettsittende over hofter og rumpe, men ikke trange videre nedover. Da blir det ikke sexy på samme måten som et blyantskjørt, men står heller ikke ut som de typiske a-formede skjørtene.

Mine er fra b-young sitt eget merke, men de var i ulike fasonger og ikke alle passet min figur. 

Har også samme modell i et stretchskjørt med struktur også, det er lavere på livet, og sikkert 10 år gammelt, men for meg er det den fasongen som gjelder fortsatt.

AnonymBruker
Skrevet
Kicki_90 skrev (58 minutter siden):

Jeg har samme figur og har noen fine jeansskjørt. De er smale i midjen, tettsittende over hofter og rumpe, men ikke trange videre nedover. Da blir det ikke sexy på samme måten som et blyantskjørt, men står heller ikke ut som de typiske a-formede skjørtene.

Mine er fra b-young sitt eget merke, men de var i ulike fasonger og ikke alle passet min figur. 

Har også samme modell i et stretchskjørt med struktur også, det er lavere på livet, og sikkert 10 år gammelt, men for meg er det den fasongen som gjelder fortsatt.

Takk, da prøver jeg meg en tur på B-young :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Singel? Fylke?

Anonymkode: 94ef7...57b

Haha, tror det høres bedre ut enn det er;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...