Gå til innhold

Fantastisk gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

I februar blir mamman min 50 år. I den anledning trenger jeg sårt et gavetips.

Jeg forguder mamman min, hun er mitt forbilde og min største inspirasjon.

Hadde jeg vært rik ville jeg kjøpt hus til henne i syden, men desverre så har jeg ennå ikke hørt noe fra Norsk Tipping.

Ingenting jeg gir henne kan nok uttrykke hvor mye hun betyr for meg, derfor står jeg helt fast på gave valget. :forvirret:

Noen som har et godt tips til noe formidabelt ( rundt 2000 kr )? :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SPA-behandling?

Evt i en skjønnhetssalong der mor og datter kan få det sammen?

Skrevet

En overraskelsedag!

Be henne møte et sted en morgen, og ta henne med på en dag hun sent vil glemme. Spis en bedre lunsj, og etterpå lar du henne kose seg på en aromaterapitime eller liknende. Etter dette kan dere jo gjøre noe hun liker? Er hun glad i kunst kan dere besøke et galleri, er hun glad i naturen kan du invitere på skogstur med termos og appelsin i sekken. Nærmere kvelden ville jeg tatt henne med på en god middag, så på en teaterforestilling.

Min mor er også rundt 50, og er din mor som min så har hun mer enn nok av ting, opplevelser kan man derimot aldri få nok av..

Gjest Clueless
Skrevet

Et kurs? Hva er hun interessert i?

Finnes det noe hun alltid har drømt om å lære/prøve?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg og søsteren min spleisa på et nydelig smykke i gull. Hun elsker det smykket :)

Gjest Trolletrine
Skrevet

Mine søsken og jeg spleiset på en diamantring :) Den kostet tilsammen 3000,på salg.

Skrevet

Hva slags type person er hun? Jeg ville kjøpt noe som var spesielt tilpasset henne. Min mor har aldri brukt penger på seg selv, så til hennes 50 årsdag kjøpte vi et "bli ny" kurs, pluss en handledag med nye klær. Det var midt i blinken for henne.

Kommer helt an på typen!

Skrevet

Min søster og jeg spleiset på Syden tur da mamma fylte 50. Vi to ble med, så det ble ordentlig jentetur. Hun sa at hun ikke kunne fått en bedre gave, da dette var nok siste gang vi tre kunne reise alene (min søster har fått barn i etterkant).

Det kostet litt, men dersom du venter på diverse tilbud, så kunne du kanskje fått en billig weekrndtur til en storby med henne?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg spanderte utenlandsreise på min mor i sommer, og så tok vi en skikkelig jentetur sammen. Anbefales på det sterkeste! :)

(Hvis du vil ha tips om hvordan en reise for to ikke blir alt for dyr kan jeg informere om at jeg kjøpte flybilletter fra norwegian og hotell på octopustravels.com.)

Skrevet

Tusen takk for tips. Har veldig lyst å dra på jentetur, men jeg tror det kan bli litt dyrt. Da må jo jeg også ha billett.

Men jeg har sett at Rolling Stones skal spille i Oslo Spektrum i juni. Mamma er en veldig stor fan så det kunne jo blitt en minnerik helaften.

Jeg får sjekke det nærmere! :)

Skrevet

Jeg og mine søsken spleiset på bunadssølv og hennes søsken igjen spleiset på deler til bunad da mammaen min ble 60. Ble svært godt mottatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...