AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Fantastisk spenning og mye lærdom. Får inntrykk damer avviser yngre menn, hva med å være mer rundt i kantene? Anonymkode: e360e...277
bullehurk Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Definer gjerne yngre menn. Er det 18 - 20 du mener, er det gutter og ikke menn. 5
Resignert Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Kvinner avviser vel menn over hele fjøla, tenker jeg vi sier. Unge kvinner avviser unge menn, middelaldrende menn, og eldre menn. Middelaldrende og eldre kvinner gjør akkurat det samme. Det er en stor ubalanse mellom menns ønsker om sex, og kvinners ønske om det samme. Vi menn er nok mye enklere konstruert når det gjelder sex, mens for damene er det mye mer som må være på plass før det kan bli noe moro. Om vi ser bort fra ons i grisefylla (altså fulle og dermed ukritiske damer), så er det et knøttlite mindretall menn som oppnår sex med damer uten å tilby noe mer enn bare sex. Sånn har det vel alltid vært, og det kan jo til en viss grad forklares med at sex medfører risiko for graviditet, og dermed for helsen og livet til kvinner. Mens menn i prinsippet kan kle på seg buksene, og vandre lykkelig videre. 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Fordi vi ikke gidder. Anonymkode: 6a756...de4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Resignert skrev (1 minutt siden): Kvinner avviser vel menn over hele fjøla, tenker jeg vi sier. Unge kvinner avviser unge menn, middelaldrende menn, og eldre menn. Middelaldrende og eldre kvinner gjør akkurat det samme. Det er en stor ubalanse mellom menns ønsker om sex, og kvinners ønske om det samme. Vi menn er nok mye enklere konstruert når det gjelder sex, mens for damene er det mye mer som må være på plass før det kan bli noe moro. Om vi ser bort fra ons i grisefylla (altså fulle og dermed ukritiske damer), så er det et knøttlite mindretall menn som oppnår sex med damer uten å tilby noe mer enn bare sex. Sånn har det vel alltid vært, og det kan jo til en viss grad forklares med at sex medfører risiko for graviditet, og dermed for helsen og livet til kvinner. Mens menn i prinsippet kan kle på seg buksene, og vandre lykkelig videre. Kvinner liker sex like mye som menn, forskjellen er at kvinner foretrekker god sex, men bryr seg ikke om sexen er god eller dårlig. Anonymkode: bc513...2ee 5
Trolltunge Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Resignert skrev (Akkurat nå): Kvinner avviser vel menn over hele fjøla, tenker jeg vi sier. Unge kvinner avviser unge menn, middelaldrende menn, og eldre menn. Middelaldrende og eldre kvinner gjør akkurat det samme. Det er en stor ubalanse mellom menns ønsker om sex, og kvinners ønske om det samme. Vi menn er nok mye enklere konstruert når det gjelder sex, mens for damene er det mye mer som må være på plass før det kan bli noe moro. Om vi ser bort fra ons i grisefylla (altså fulle og dermed ukritiske damer), så er det et knøttlite mindretall menn som oppnår sex med damer uten å tilby noe mer enn bare sex. Sånn har det vel alltid vært, og det kan jo til en viss grad forklares med at sex medfører risiko for graviditet, og dermed for helsen og livet til kvinner. Mens menn i prinsippet kan kle på seg buksene, og vandre lykkelig videre. Risiko for graviditet er en ting. Risiko for overgrep og shaming er vi ofte mer redde for enn det, og dessuten er det relativt dårlige odds for å oppleve god sex med en mann som verken kjenner oss, bryr seg om oss eller har respekt for oss som person. Så vi risikerer betydelig mer enn menn ved å ha tilfeldig sex, ffor noe som mest sannsynlig ikke gir oss tilfredsstillelse heller. Derfor er ikke vi kvinner så ivrige etter tilfeldig sex, selv om vi selvsagt også ønsker og trenger sex. Det er likevel tryggere og mer garantert tilfredsstillelse i leketøy for oss kvinner, når vi ikke er i forhold. I forhold også for enkelte, dessverre. 5 4
Whistler Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fantastisk spenning og mye lærdom. ............ Anonymkode: e360e...277 Hva kan eldre damer lære av yngre menn? 3 7
Resignert Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner liker sex like mye som menn, forskjellen er at kvinner foretrekker god sex, men bryr seg ikke om sexen er god eller dårlig. Anonymkode: bc513...2ee Nå ja. Det er i beste fall en grov generalisering. Jeg vet ihvertfall forskjell på god og dårlig sex, og hvilket av de to alternativene jeg foretrekker. Iallefall når jeg har et valg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner liker sex like mye som menn, forskjellen er at kvinner foretrekker god sex, men bryr seg ikke om sexen er god eller dårlig. Anonymkode: bc513...2ee FEIL! Hørt om testosteron? Anonymkode: 67d82...f56
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): FEIL! Hørt om testosteron? Anonymkode: 67d82...f56 Nå er det ikke bare testosteron som gir kvinner sexlyst, og derfor er heller ikke det at vi kvinner har mindre testosteron enn menn så utslagsgivende som du vil ha det til. Testosteronnivået hos menn påvirker menns sexlyst mye, men vi kvinner er mer komplisert enn som så også angående dette. Så du kan kverne om testosteron i hver tråd om du vil, men testosteron er mer viktig for menns seksualitet enn for kvinners, og det går deg stadig hus forbi om du tror det er eneste faktor i dette. Anonymkode: ed3e2...5c8 4
SlemUlv Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 Jeg har heldigvis lov å ha preferanser, også når det kommer til alder på mine partnere! 😃 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 Siden jeg er ute etter seriøst forhold, så aviser jeg alle som bare er ute etter sex. Jeg har hatt kjærester som er yngre enn meg, men da ikke snakk om veldig stor aldersforskjell. Anonymkode: 0a74e...387 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #13 Skrevet 12. mai 2022 Whistler skrev (1 time siden): Hva kan eldre damer lære av yngre menn? Slippe seg mere løs, ikke ta livet så seriøst, finne den lekne siden sin igjen, ikke være så fordomsfull (you could be suprised), ha hemningsløs sex uten å tenke for mye m.m. Anonymkode: d7276...38c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #14 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slippe seg mere løs, ikke ta livet så seriøst, finne den lekne siden sin igjen, ikke være så fordomsfull (you could be suprised), ha hemningsløs sex uten å tenke for mye m.m. Anonymkode: d7276...38c Jeg gjør da alt dette, med min eldre kjæreste. Forøvrig avviser jeg alle som bare vil ha et ligg, helt uavhengig av alder. Anonymkode: dd593...4de 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #15 Skrevet 12. mai 2022 Så mye dumt man skal lese... Selvfølgelig avviser jeg yngre menn. Hvorfor? Fordi jeg rett og slett ikke tenner på dem. Så enkelt er det faktisk. Jeg har ingenting å lære av yngre menn, det har ingenting med frigjorthet å gjøre. Yngre menn er rett og slett ikke sexy i mine øyne. Jeg elsker sex, men kun med en mann jeg fysisk TENNER på, og dessverre dere ynglinger, der kommer dere til kort. Anonymkode: 37cf7...ac6 7
Nowayback Skrevet 12. mai 2022 #16 Skrevet 12. mai 2022 De kan vel bestemme helt selv som alle andre mennesker? 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #17 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi vi ikke gidder. Anonymkode: 6a756...de4 Absolutt, bare støv rundt i kantene. Anonymkode: 7a219...c0f
Kargo Skrevet 12. mai 2022 #18 Skrevet 12. mai 2022 Kan ikke for det, men det første tanken som slo meg når jeg leste overskriften var "stakkars gutten" Er jo nesten litt i sutre-duren som... jeg får ikke is av mamma 🤣 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #19 Skrevet 12. mai 2022 Unge menn er turnoff! Lære guttevalper er det siste jeg gidder🤮 Anonymkode: 84d65...b85 3
FrøkenFri Skrevet 12. mai 2022 #20 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slippe seg mere løs, ikke ta livet så seriøst, finne den lekne siden sin igjen, ikke være så fordomsfull (you could be suprised), ha hemningsløs sex uten å tenke for mye m.m. Anonymkode: d7276...38c Og det tror du ikke at vi klarer? Det går fint an å gjøre det med en på samme alder. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå