Gå til innhold

Funker de stripsene/pennene for bleking tanner? Som selges hos Normal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De har sånne billige greier for tenner. Penner du kan bruke. De har også et sett der du putter en sånn ting i munnen som lyser. Funker disse tingene? Hvis de ikke funker i det hele tatt, burde det vel ikke være lov å selge?!

Anonymkode: f7f53...8f7

Skrevet

Har tidligere prøvd en type fra Normal, syns ikke den funket🙄

AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (2 timer siden):

Har tidligere prøvd en type fra Normal, syns ikke den funket🙄

Så de bare selger ting som ikke gjør en dritt? Er det ikke ulovlig? Som om jeg liksom tar toalettpapir og putter det i en fancy eske hvor det står «tar vekk alle rynker» og folk kjøper det til 200? xD altså, er jo samme greia..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så de bare selger ting som ikke gjør en dritt? Er det ikke ulovlig? Som om jeg liksom tar toalettpapir og putter det i en fancy eske hvor det står «tar vekk alle rynker» og folk kjøper det til 200? xD altså, er jo samme greia..

Jeg vil tro at tannbleking strips som selger i butikker inneholder små doser av blekemiddel som f.eks. hydrogenperoksid, men i så små mengder at det har ingen til svært liten virkning. Siden produktet inneholder litt blekemiddel og er laget for å selges som tannbleking så kan det likevel klassifiseres som tannbleking 

Samme er vel med hudpleie. Om et produkt inneholder bittelitt av en ingrediens som som har ørlite klinisk bevis til å kunne gi effekt mot rynkedannelse så kan det klassifiseres som rynkekrem 

Anonymkode: 9a16c...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...