AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 De har sånne billige greier for tenner. Penner du kan bruke. De har også et sett der du putter en sånn ting i munnen som lyser. Funker disse tingene? Hvis de ikke funker i det hele tatt, burde det vel ikke være lov å selge?! Anonymkode: f7f53...8f7
flusa Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Har tidligere prøvd en type fra Normal, syns ikke den funket🙄
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 flusa skrev (2 timer siden): Har tidligere prøvd en type fra Normal, syns ikke den funket🙄 Så de bare selger ting som ikke gjør en dritt? Er det ikke ulovlig? Som om jeg liksom tar toalettpapir og putter det i en fancy eske hvor det står «tar vekk alle rynker» og folk kjøper det til 200? xD altså, er jo samme greia.. Anonymkode: f7f53...8f7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så de bare selger ting som ikke gjør en dritt? Er det ikke ulovlig? Som om jeg liksom tar toalettpapir og putter det i en fancy eske hvor det står «tar vekk alle rynker» og folk kjøper det til 200? xD altså, er jo samme greia.. Anonymkode: f7f53...8f7 Jeg vil tro at tannbleking strips som selger i butikker inneholder små doser av blekemiddel som f.eks. hydrogenperoksid, men i så små mengder at det har ingen til svært liten virkning. Siden produktet inneholder litt blekemiddel og er laget for å selges som tannbleking så kan det likevel klassifiseres som tannbleking Samme er vel med hudpleie. Om et produkt inneholder bittelitt av en ingrediens som som har ørlite klinisk bevis til å kunne gi effekt mot rynkedannelse så kan det klassifiseres som rynkekrem Anonymkode: 9a16c...799
Peanut Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 LUSH har en tanngele (Plaque Sabbath (selvfølgelig etter Black Sabbath)) som fungerer bedre enn det du spør etter ^^, Jeg har også prøvd noe sånt og det var helt >_< https://lushaddict89.blogspot.com/2019/08/plaque-sabbath-toothpaste-jelly-brace.html?m=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå