Gå til innhold

.

Gereon Rath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrekkscenario! Hallo! Dette er totalt ufarlig for Russland med mindre de plutselig begynner å bombe Finland eller Sverige.

Jeg skal fortelle dere hva Putin er redd for, og det er ikke utlendinger. Russland vurderte å ærklære krig mot Ukraina for å lovliggjøre mobilisering av vernepliktige til krigen. Putin ombestemte seg fordi han syntes det var skummelt  gi våpen til så mange unge russere. Putin er redd for å bli skutt av Russlands arme. Og frykten er velbegrunnet. Husk at det allerede har vært trefninger mellom FSB (tsjetsjenerne) og Russlands arme. Veldig mange i armeen er veldig sint på Putin. Dødelig  sinte.  Putin er også redd for sine politisjefer, jeg mener å huske at minst 12 av dem har blitt arrestert.

Endret av I Grosny
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (24 minutter siden):

Veldig mange i armeen er veldig sint på Putin. Dødelig  sinte. 

Det hadde jaggu jeg vært også, i deres posisjon. Beordret ut i en ulovlig, elendig planlagt "spesialoperasjon" hvor livene til egne soldater blir kastet bort for ingenting... selv om vi ser bort fra de forbrytelsene som er begått mot Ukraina og ukrainske personer, burde det i seg selv holde til en kort og kontant avsettelse av overkommandoen. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med militær tekniske tiltak som russland sier de er nødt til å reagere med? Eksempel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lady90 skrev (3 timer siden):

Hva menes med militær tekniske tiltak som russland sier de er nødt til å reagere med? Eksempel? 

Jeg tenker at dersom Finland setter opp ei atomrakettoppskytingsrampe på grensa og retter  raketter mot St Petersburg  så vil Russland bombe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To russere sitter på en pub i Moskva og snakker. Plutselig sier den ene: President Putin sier at den spesielle militære operasjonen i Ukraina egentlig er en krig mellom NATO og Russland.

Da spør den andre - Å ja, og hvordan går denne krigen?

- "Så langt har vi mistet 15 000 soldater, åtte generaler, over 500 stridsvogner, 1 700 pansrede kjøretøy, over hundre fly, 120 helikopter, og cirka førti droner".

- "Jøss! Hva med NATO da?!"

- "De har fremdeles ikke dukket opp...."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...