Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det iallfall som det. Eldre søsken var mer passive i denne alderen og lå og heller og fulgte med.

Babyen ser ut som den tar situps i vippestol, tripptrapp babysetet og bilsetet. Har rullet fra rygg til mage en stund, og ruller fra rygg til siden, kommer med frustrerte "waaaaau" fordi den ikke kommer lengre, og har prøvd å åle seg på magen uten å komme noen vei. Er det noen måte jeg kan hjelpe babyen på å øve videre eller bør jeg bare la den finne ut av det selv? Den er så frustrert av all prøvingen, men jeg tror den er for liten ennå.

Anonymkode: e79dc...b2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der kommer når babyen er klar for det :) mulig hn blir frustrert, men sånn er det nå engang å vokse opp 😛 

Anonymkode: 7fa9e...adb

AnonymBruker
Skrevet

Han må nok bare få streve på til han blir sterk nok. Du kan jo prøve å holde føttene hans når han ligger på magen, sånn at han får noe å sparke fra. Da kommer han seg fremmover. Her er det ekstra populært på parketten, for der får han god fart 😛

Anonymkode: d6fe1...006

AnonymBruker
Skrevet

Har også ei aktiv jente som tok situps i ett sett fra 3 mnd, og som absolutt ikke skulle ligge i armene som en baby 😅 de finner ut av ting selv, men det er en litt tung periode der de er frustrerte, men den må alle babyer igjennom.. 

Anonymkode: 4e4d3...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...