Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er til stadighet sterk kritikk av ulike personer, gjerne kjente idrettsutøvere, eller idrettslag, som har forbindelser med arabiske land som bryter vestens oppfatning av menneskerettigheter. Er det virkelig noen som tror at disse bruddene på menneskerettigheter er personavhengige? Dette sett i lys av at vesten samtidig tar i mot hundre tusenvis av mennesker fra disse landene med åpne armer, og ønsker med begeistring å integrere alle i det vakre mangfoldet. Jeg synes alle de aggressive reaksjonene mot disse regimene virker merkelig når befolkningen fra samme regimer tydeligvis betraktes å være fra en annen planet. Ulogisk rett og slett. 

Anonymkode: e0302...8d9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 12.05):

vestens oppfatning av menneskerettigheter

Som du sier det så er ikke menneskerettigheter absolutte. Vesten, østen, nord og sør har alle egne oppfatninger av hva menneskerettigheter er.

Anonymkode: be636...69a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 13.05):

Det er til stadighet sterk kritikk av ulike personer, gjerne kjente idrettsutøvere, eller idrettslag, som har forbindelser med arabiske land som bryter vestens oppfatning av menneskerettigheter. Er det virkelig noen som tror at disse bruddene på menneskerettigheter er personavhengige? Dette sett i lys av at vesten samtidig tar i mot hundre tusenvis av mennesker fra disse landene med åpne armer, og ønsker med begeistring å integrere alle i det vakre mangfoldet. Jeg synes alle de aggressive reaksjonene mot disse regimene virker merkelig når befolkningen fra samme regimer tydeligvis betraktes å være fra en annen planet. Ulogisk rett og slett. 

Anonymkode: e0302...8d9

Eg skjønte ikkje heilt kva du meinte her. 

Anonymkode: a64d7...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...