Gjest gjesta Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Eg skal på fest til helga, og det blir da et lite alkohol konsum.. har vore plaga med urein hud i det siste, og eg spør da: ka bør eg drikke som har minst kaloria eller fett i seg? rød eller kvit vin? rein sprit e uaktuellt..
Lula Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Det er vel ikke nevneverdig mye FETT i verken rød eller hvit vin...
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Hun jeg bor med kjøper sånn øl som skal ha mindre av et eller annet i seg. Tror det kjøpes på Rema
Gjest Catwoman Skrevet 8. november 2005 #4 Skrevet 8. november 2005 Alkohol inneholder vel ikke akkurat fett, med mindre du drikker Irish eller lignende typer. Type tørr hvitvin og rødvin er vel de med minst kalorier, Det du tenker på, Frysepulver, er sikert så karbo-redusert øl.
-Fisken- Skrevet 8. november 2005 #5 Skrevet 8. november 2005 Vodka med lettbrus er heller ikke så ille. Selv om det er selve alkoholen som inneholder flest kalorier, teller også det den er blandet i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå