Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #1 Del Skrevet 7. november 2005 Min bror har helt fotball dilla og ønsker seg biletter til fotball em eller vm i tyskland... Husker ikke helt om det var em eller vm nå.... Noen som vet hvor man får kjøpt biletter..... er de lagt ut for salg ennå, hvis ikke når blir de lagt ut.... Tenkte kanskje dere gutta visste noe om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 9. november 2005 #2 Del Skrevet 9. november 2005 Ingen som vet... dette lurer jeg også på... fin bursdagsgave til mannen min... så kan jeg på jente tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #3 Del Skrevet 9. november 2005 Hei,vet ikke om jeg kan hjelpe men...disse sidene selger ihvertfall fotballturer: ticketservice,sportsreiser,fotballnorge.no,reiseshop.no.og evt.vanlige reisebyrå kan være behjelpelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #4 Del Skrevet 10. november 2005 http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/tickets/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå