Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde ikke hatt sex på nesten 2 uker pga sykdom. Så er han på badet mitt å ser at jeg hadde noe hvitt/flekkete i trusa. Trusa var fra den dagen og lå i skittentøyskurven. Han klikket helt og mente det var en annen manss sperm. Han hadde sett dette i trusene mine før og antok at det alltid var rester etter han. Så når vi ikke hadde hatt sex på en stund så måtte det jo være noen andre. 

Jeg rakk ikke forklare om utflod, eggløsning og slikt før han forsvant. 

Er det seriøst slik at voksne menn ikke kjenner til slikt? 

Anonymkode: 61b0b...8ca

• Liker 21
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det seriøst slik at voksne menn ikke kjenner til slikt?

Hva er bakteppet her? Er det en historie med sjalusi og episoder, begrunnet eller ubegrunnet?  Er han generelt usikker?

Anonymkode: 68c40...892

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk flest vet nok sånt, men det vil jo alltids finnes mennesker som ikke har slik kunnskap om menneskekroppen.

Anonymkode: fe795...df6

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så visste jeg ikke at utflod kunne farge truser før for 2 år siden eller noe sånt. Hatt samboer i 4 år og er 32. Har nå lært at det kan bleke undertøy.  

Men har alltid stolt 100% på dama

Anonymkode: e790c...7ba

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste menn vet om eggløsning. 

Anonymkode: 8bcf8...a02

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men en stor andel menn tror at utflod betyr superkåt. Alle er ikke så innmari opplyste. 

Anonymkode: 5b527...f07

• Liker 32
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Utflod trenger ikke alltid være knyttet til eggløsning heller. Og selv om man vet om eggløsning vet man (tydeligvis) ikke nødvendigvis at det kan gi utflod. 

Anonymkode: c07e3...051

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva har det med saken å gjøre? Det er ikke alt av utflod som er knyttet til eggløsning, og det er ikke alle som får synlig utflod i forbindelse med eggløsning heller.

Anonymkode: 05972...848

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste (voksne) menn vet hva utflod er. Så barnslig å bli sur for noe sånt og ikke la deg få si hva greia er 

Anonymkode: 5475e...f6b

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tenker mannen din, trenger en leksjon i hvordan kvinnens forplantningssystem, fungerer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men en stor andel menn tror at utflod betyr superkåt. Alle er ikke så innmari opplyste. 

Anonymkode: 5b527...f07

Riktig for mange det tror jeg. Ikke alle menn googler kvinners anatomi, og kvinner selv holder kortene tett til brystet. 

Anonymkode: 9b2a8...f25

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En ting er at han ikke vet hva utflod er, det er i seg selv rimelig spesielt. Men at hans første tanke er at han tror du er utro, med en gang han ser en flekk i trusa?! Det er et rødt flagg, så stort at jeg hadde låst døra etter at han stormet ut. Dette  er på nivå med fjortiskjæresten min som trodde at grunnen til at jeg ikke ville han han med inn til gynekologen var at han trodde at gynekologen kunne se hvor mange jeg hadde hatt sex med. 

Thank you, next! 

Anonymkode: 22c36...3bf

• Liker 37
  • Nyttig 4
Skrevet

Han kommer til å bli rimelig flau når han innser at det er utflod. Slapp av, ts, du har da ikke gjort noe galt, han får roe seg ned og komme krypende tilbake til deg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig forbannet. Kikke i trusene dine, avsløre sin egen uvitenhet til de grader og dessuten avsløre personlighet som er så barnslig, usikker og lite empatisk på alle plan. Ikke veldig tennende på noe som helst nivå!! ...Jeg foreslår du tenker deg godt om før du har sex med  han noensinne igjen. 

Send han en knusende melding og be han drite og dra. Han bør ha en stor omveltning av holdning før du tar han inn igjen. Nei, sånn der må du slå knallhardt ned på. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt ærlig - synes det verste med denne er at han går i skittentøyskurven for å sjekke trusene dine. Sjalusi til et nytt nivå og rødt flagg for meg.. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

La meg tippe, han er sjalu og kontrollerende? 

Forløperen til psykisk og fysisk vold dette her

Anonymkode: 7ca17...a60

• Liker 12
Skrevet

Vet du - jeg ville gitt beng i at han tydeligvis ikke har kunnskap om kvinnekroppen - det er ikke din jobb å forsvare oppførselen hans eller hans mangel på kunnskap - svaret på spørsmålet hans om utroskap er rett og slett «nei» og «du skal ikke rote i mine ting for å prøve å finne i formasjon om meg eller som du kan bruke mot meg - enten det er skittentøyskurven eller tlf eller noen andre eiendeler eller sosiale medier eller whatever» Hvis han ikke godtar dette og unnskylder oppførselen sin er det bye bye.

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å være så uvitende?? Er han 15 år eller ! 

Du får beskylde ham for å ha tatt en mann i ræva,neste gang du ser bremsespor i kalsongene hans 😎

Anonymkode: 12b58...52c

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt ærlig så visste jeg ikke at utflod kunne farge truser før for 2 år siden eller noe sånt. Hatt samboer i 4 år og er 32. Har nå lært at det kan bleke undertøy.  

Men har alltid stolt 100% på dama

Anonymkode: e790c...7ba

Jeg er en kvinne på 37, og lærte ikke dette før for noen måneder siden. Har observert det, men ikke visst grunnen.

Men her var det vel frisk utflod det var snakk om, og det trodde jeg menn visste fantes, til tross for at ingen av oss snakker noe særlig om det..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at bare det at han faktisk går i skittentøyet og leter - og selv innrømmer at han har sjekket undertøyet der før er grunn nok til å miste respekten for mannen i utgangspunktet. Det at han i tillegg har egne teorier utfra manglende kunnskap, tror det er sannheten og dømmer deg for det - ville trolig/forhåpentligvis gjort at han  ikke var kjæresten min mer. I alle fall om han ikke gikk kraftig i seg selv og fant ut at han ikke ville være den mannen lenger. 

Anonymkode: 8c208...a7c

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...