Gå til innhold

Sex på ferietur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg, og våre tre døtre (alder 4-15) skal på to ukers "charter" til Mallorca i juni, og i den forbindelse lurte vi på om noen andre har erfaringer med å klare å snike seg til litt sex ila ferien?

Vi bor på et familierom,  barna ligger adskilt fra oss, men det er ikke noe dør el lignende, kun en vegg, så å ha sex på rommet ser ut til å bli vanskelig. Hvordan gjør dere andre det? Må man klare seg to uker uten? :)

Anonymkode: dcf23...1b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vente til de har sovna.

Anonymkode: 0d841...178

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vente til de har sovna.

Jeg synes ikke man skal ha sex på samme rom som en 15-åring. Det synes jeg rett og slett man skal spare ungdommen for. En 15-åring sovner gjerne sist og/eller sover ikke nødvendigvis tungt.

Endret av Alauda
  • Liker 25
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Går vel uansett bra for 4 åringen, men 15 åringen trenger dere ikke utsette for sexlyder. 2 uker uten sex greier dere

Anonymkode: 75a75...1bb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vente til de har sovna.

Ja, det hadde gått om de var små, men hun på 15 er like lenge oppe som oss voksne

ts

AnonymBruker
Skrevet

I dusjen? Be den eldste ta med de minste ut for å kjøpe is ol, ta en kjappis da? Ellers klarer dere vel 14 dager uten sex?

Anonymkode: 7f53e...081

Gjest Smeltemann
Skrevet

Man klarer alltids og lure seg en runde med sex. Vent til barna har sovnet,eller når dere dusjer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Vi bor på et familierom,  barna ligger adskilt fra oss, men det er ikke noe dør el lignende, kun en vegg, så å ha sex på rommet ser ut til å bli vanskelig. Hvordan gjør dere andre det? Må man klare seg to uker uten? :)

Vente til de har sovnet. Så går dere til veranda (hvis det er uten innsyn), og ha en "annerledes" opplevelse i ferien.

AnonymBruker
Skrevet

Morgensex i dusjen.

Tenåringer elsker å sove lenge, de yngste kan alltids pusle litt for seg selv på morgenen hvis de våkner. 

Anonymkode: fe43e...686

• Liker 2
Skrevet

Dette er da ikke så vanskelig. I dusjen, som noen sier. Eller en tur på rommet mens andre soler seg, evt. at 15-åringen helt sikkert har seg noen avstikkere på egen hånd. En 15-åring sover vel tradisjonelt lenge også, så et morgennummer eller fem burde være mulig.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, det hadde gått om de var små, men hun på 15 er like lenge oppe som oss voksne

ts

Vær så snill, til deg og alle andre foreldre som leser dette; aldri ha sex på samme rom som barna deres selv om dere tror de sover! Mitt første minne er å våkne av at foreldrene mine gjorde dette, jeg må ha vært 3 eller maks 4 år gammel, og jeg gråt i stillhet og ønsket meg langt, langt bort. Jeg forstod ikke hva som skjedde, men jeg følte på skam, flauhet, ydmykhet og jeg skjønte at det ikke var meningen at jeg skulle høre dem eller se dem. Jeg husker jeg tenkte at jeg ville forsvinne og dra til katten min som var død. Jeg har dessuten vanskelig for å vise eller motta kjærlighet fra mine foreldre, men elsker klemmer og alt mulig fra alle andre. Jeg er overbevist om at det ødela noe i forholdet vårt..

Anonymkode: a294f...139

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sex mens noen kan høre oss, spesielt ikke barn, selv om de sover. Sex i dusjen er hørbar for de som er på rommet, så det utgår. Og jeg gidder ikke ha stille-sex, det gir meg ingenting, da dropper jeg det heller. Så da er eneste mulighet å gjøre det mens barna er ute.

Det er en grunn til at Bamseklubb er oppfunnet!😅

Anonymkode: 1ffd9...3b6

• Liker 4
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen min og jeg, og våre tre døtre (alder 4-15) skal på to ukers "charter" til Mallorca i juni, og i den forbindelse lurte vi på om noen andre har erfaringer med å klare å snike seg til litt sex ila ferien?

Finn en ikke-akrobatisk stilling og vær stille som flass. ;)

Ligge i skje burde funke, han kan trenge inn i deg bakfra mens du sprer beina litt så det blir lettere å stimulere klitten. Manglende dør er problematisk så dere burde øve dere allerede nå på å ha sex i total stillhet. Ikke så mye som litt tung pust en gang når dere kommer. Kanskje det er air-condition på rommet og da vil den maskere litt av lyden(men dere bør fortsatt være stille).

Alternativt så kan dere ha orgasmefri sex, det gjør det lettere å være stille. Først 10 minutter med lydløs penetrering før dere tar hver deres tur på do for å avslutte jobben.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vær så snill, til deg og alle andre foreldre som leser dette; aldri ha sex på samme rom som barna deres selv om dere tror de sover! Mitt første minne er å våkne av at foreldrene mine gjorde dette, jeg må ha vært 3 eller maks 4 år gammel, og jeg gråt i stillhet og ønsket meg langt, langt bort. Jeg forstod ikke hva som skjedde, men jeg følte på skam, flauhet, ydmykhet og jeg skjønte at det ikke var meningen at jeg skulle høre dem eller se dem. Jeg husker jeg tenkte at jeg ville forsvinne og dra til katten min som var død. Jeg har dessuten vanskelig for å vise eller motta kjærlighet fra mine foreldre, men elsker klemmer og alt mulig fra alle andre. Jeg er overbevist om at det ødela noe i forholdet vårt..

Anonymkode: a294f...139

Du skal være glad du ikke er født for 100 år siden på bygda. 

Små koier uten egne soverom, der klarte foreldrene å få ti om ikke femten barn. 

Tenk hvor skadet du hadde blitt av det. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

"Når man blir sprengkåt kommer ideene frem" (Bamseklemmers visdomsord)😂

Tren på musestille-sex før dere drar, bit i puta🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Derfor utrykket hadde seg i høyet. På den tiden gikk foreldrene på låven og knullet der. 

Anonymkode: 42f2d...90a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer egentlig mest på hvorfor chartertur til Mallorca. Av alle destinasjoner verden har å by på.

Anonymkode: e78ec...5d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Da har dere selvsagt ikke sex de to ukene. Hvor vanskelig er det? Tenk hvor ekkelt 14-åringen synes det er om hun ikke har sovnet eller våkner av at dere holder på.

Anonymkode: c4a43...c14

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Å takk og lov for at tiden har gått fremover. Du fremstiller det jo som om foreldrene hadde sex, med barna i samme seng, som om de ikke hadde muligheten til å snike seg unna på en låve eller noe. 

Anonymkode: 98fce...4d1

• Liker 2
Skrevet

God erfaring, bare å ligge i skje under dyna på morgningen. Eller så er det sikkert noe bamseklubb for minste og eldste finner sikkert noen å henge med :) Skal vel ikke holde på i timer...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...