Gå til innhold

Ungdom starte på ny aktivitet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ungdommen går 1.trinn vgs, og gikk på en lagidrett ut ungdomsskolen.

Hun er selv interessert i å gjøre noe annet utenom skolen nå også, men vet ikke selv hva. Alt jeg forslår er et "nei" eller et "men".

Noen som har forslag utenom det vanlige kanskje, som ingen av oss tenker på? Speider er nok ikke greia....

Anonymkode: c6099...c54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår 13-åring byttet nylig fra fotball til basket, og hun trives kjempegodt😀 Har inntrykk av at basketen er litt mer useriøs og lavterskel, med bedre lagfølelse og samhold enn på fotballen. Men det varierer sikkert litt fra klubb til klubb.

Anonymkode: 3620e...a2f

AnonymBruker
Skrevet

Klatring, karate, innebandy, keramikk, fotokurs?

Anonymkode: 21971...e7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vår 13-åring byttet nylig fra fotball til basket, og hun trives kjempegodt😀 Har inntrykk av at basketen er litt mer useriøs og lavterskel, med bedre lagfølelse og samhold enn på fotballen. Men det varierer sikkert litt fra klubb til klubb.

Anonymkode: 3620e...a2f

Det var mitt inntykk også da min gikk på basket. Også greie regler for at laget ikke bøe toppet. Det skjedde stadig i barnefotballen.

Anonymkode: f3912...f1d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

CrossFit 

Anonymkode: 40a26...e81

AnonymBruker
Skrevet

Røde Kors, Turistforeningen,  eller politisk parti?

MÅ jo ikke være noe fysisk :)

Anonymkode: 61288...8f9

Skrevet

Dyrebeskyttelsen? Kampsport er sosialt, men ikke lagsport. Og mange voksne som starter med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det var mitt inntykk også da min gikk på basket. Også greie regler for at laget ikke bøe toppet. Det skjedde stadig i barnefotballen.

Anonymkode: f3912...f1d

Når man går på videregående er nivået langt høyere og det er naturlig med topping. Her jeg bor er nivået høyt på basket, og msn vil nok falle helt gjennom om man er nybegynner som 16-åring. 

Klatring tror jeg er lettere å være fersk på. 
Ulike kampsporter

Treningssenter 

squash, bordtennis, volleyball, badminton, 

Anonymkode: 431ad...224

• Liker 1
Skrevet

Ridning, fotografering, kickboksing, innebandy? Eller hva med å få seg en jobb eller jobbe som frivillig?

Skrevet

Kor? Teater?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ungdommen går 1.trinn vgs, og gikk på en lagidrett ut ungdomsskolen.

Hun er selv interessert i å gjøre noe annet utenom skolen nå også, men vet ikke selv hva. Alt jeg forslår er et "nei" eller et "men".

Noen som har forslag utenom det vanlige kanskje, som ingen av oss tenker på? Speider er nok ikke greia....

Anonymkode: c6099...c54

Kampsport eller dans 

AnonymBruker
Skrevet

Min har begynt på basket i tilegg til fotball. Basketen er mye mindre seriøs og han elsker det. Kommer stadig nye som begynner.

Anonymkode: 795c0...915

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte på dans da jeg var 15. På dansing er det delt inn etter nivå etter 11 årsalder ca som regel og man kan derfor begynne som nybegynner i en alder av feks 15.

Anonymkode: 1c34b...486

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...