Gjest barne- og familiemedister Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Den er ikke så lang, men den er veldig tynn.
leila Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Har hørt den veldig mange ganger av min sambo, og denER jo søt? :bukke: :bukke:
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Synes ikke noe om den akkurat..skulle det være morsomt liksom? Hvis dette er en penis-tråd vil jeg ytre mitt synspunkt: mange kvinner elsker menn med store peniser over gjennomsnittet, eller er ikke sex noe tess.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Synes ikke noe om den akkurat..skulle det være morsomt liksom? ← Imponerende med både akkurat og liksom i én setning. Koz og klemz.
leila Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Synes ikke noe om den akkurat..skulle det være morsomt liksom? Hvis dette er en penis-tråd vil jeg ytre mitt synspunkt: mange kvinner elsker menn med store peniser over gjennomsnittet, eller er ikke sex noe tess. Ellers æ? Hvis penisen tilfredstiller dama så er det vel det samme med størrelsen eller?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Synes ikke noe om den akkurat..skulle det være morsomt liksom? Hvis dette er en penis-tråd vil jeg ytre mitt synspunkt: mange kvinner elsker menn med store peniser over gjennomsnittet, eller er ikke sex noe tess. Ellers æ? Hvis penisen tilfredstiller dama så er det vel det samme med størrelsen eller? ← Feil rekkefølge...hvis penisen ikke er stor, så tilfredstiller den ikke dama. Hun vil ikke merke at den er tilstede - og da er kanskje noe av hensikten borte.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #7 Skrevet 8. november 2005 Feil rekkefølge...hvis penisen ikke er stor, så tilfredstiller den ikke dama. Hun vil ikke merke at den er tilstede - og da er kanskje noe av hensikten borte. ← Nytter ikke med stor p*** hvis du ikke har ræv t å drive den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå