AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 I sommer har jeg en uke barnefri før jeg begynner på jobb igjen. Jeg vil reise en plass, men ingen av mine venninner kan og han jeg har lyst på har gjort det tydelig flere ganger at han ikke ønsker noe serriøst. Jeg lurer derfor på å ta en tur alene. Komme meg litt bort og gjøre noe annet en å sitte hjemme. Jeg har aldri vært i Hellas eller Italia og kunne tenkt meg tur dit. Er det noen som har gode forsalg? Gjerne langs kysten. Er ikke noe glad i byen og fest, så det er absolutt ikke viktig at det er et stort natteliv 😅 Anonymkode: 5e4ab...ba0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 til sogn og fjordane burde du dra Anonymkode: 9ccbd...6a2
Mamajune11 Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): til sogn og fjordane burde du dra Anonymkode: 9ccbd...6a2 Hun skrev Hellas * Italia. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Jeg dro til Hellas alene en uke.Til øya Thassos.Stille og fredlig,flott ferie.🙂 Anonymkode: aaeba...dc6 3
Mamajune11 Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I sommer har jeg en uke barnefri før jeg begynner på jobb igjen. Jeg vil reise en plass, men ingen av mine venninner kan og han jeg har lyst på har gjort det tydelig flere ganger at han ikke ønsker noe serriøst. Jeg lurer derfor på å ta en tur alene. Komme meg litt bort og gjøre noe annet en å sitte hjemme. Jeg har aldri vært i Hellas eller Italia og kunne tenkt meg tur dit. Er det noen som har gode forsalg? Gjerne langs kysten. Er ikke noe glad i byen og fest, så det er absolutt ikke viktig at det er et stort natteliv 😅 Anonymkode: 5e4ab...ba0 Anbefaler Skiathos, bitteliten øy i Hellas. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Tja... om du vil slappe av, lese bok, sole bade, dra til et voksenhotell i Hellas? Samos og Protea Blue Resort var digg. Liten taxitur til havna/eller god gåtur. Da må du ev tåle å se på noen forelskede par ila uka da🙊 Anonymkode: 9aaf2...220
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 Hellas og de greske øyer, ses i hvert fall på som trygt å reise til alene. Anonymkode: 65c35...760 1
Anonym-bruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 Du bør reise til Nice der har du både mulighet til å handle, og strandliv aldri reist dit alene, men reist ellers i Frankrike alene, det anbefales:)
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg dro til Hellas alene en uke.Til øya Thassos.Stille og fredlig,flott ferie.🙂 Anonymkode: aaeba...dc6 Dyrt? Hvor bodde du? Anonymkode: 5e4ab...ba0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): til sogn og fjordane burde du dra Anonymkode: 9ccbd...6a2 Joda. Fint der og. Men tenkte meg ut av landet da 😅 Anonymkode: 5e4ab...ba0
enkefru Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 Ville dratt til en (liten) gresk øy, Flere større øyer som har destinasjoner i mindre landsbyer/byer også. Grekerne er vennlige og det er trygt å reise alene for en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #13 Skrevet 14. mai 2022 Jeg har reist flere ganger alene i Italia og synes det er fantastisk. Anonymkode: b62bc...13a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #14 Skrevet 14. mai 2022 Det er en stor fordel å kunne trives i eget selskap, men jeg synes det beste med å reise alene er å ta livet og dagen som det faller seg, gjøre det man har lyst til og føle seg fri. Tar forholdsregler, men har aldri følt meg utrygg. Kommer lett i kontakt med folk og har med bøker, samt musikk og podkaster på mobilen. Jeg har både familie, venner og kjæreste, men det er ikke alltid de kan bli med på tur, og jeg reiser også på egenhånd i jobbsammenheng. Bare gjør det du også😀 Anonymkode: b62bc...13a 2
Amossa Skrevet 15. mai 2022 #15 Skrevet 15. mai 2022 Mamajune11 skrev (På 12.5.2022 den 11.16): Anbefaler Skiathos, bitteliten øy i Hellas. Skiathos er vakker, men er ikke lenger den lille autentisk greske øya den engang var. I dag hadde jeg heller valgt å dra til Skopelos eller Alonissos, som ligger like ved.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 Amossa skrev (3 minutter siden): Skiathos er vakker, men er ikke lenger den lille autentisk greske øya den engang var. I dag hadde jeg heller valgt å dra til Skopelos eller Alonissos, som ligger like ved. For å turistifisere dem også? Anonymkode: e0136...036
Amossa Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For å turistifisere dem også? Anonymkode: e0136...036 Du har sørgelig rett. Da jeg kom til Skiathos for første gang, på midten av 80-tallet, landet det kun ett fly fra Norge der pr. uke. Husker jeg ble kjent med en gjeng nordmenn som sa at jeg aldri måtte fortelle om Skiathos til andre. Den måtte være en hemmelighet. I 5-6 år hadde vi Skiathos for oss selv, men så overtok turismen og reiseselskapene.
Gjest Linny111 Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 Jeg var alene i Bologna nylig og tok toget til kysten litt også. Der var det veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå