AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Ble utredet for spiseforstyrrelse hos privat psykolog med avtale. Blir diagnosen sendt til fastlegen? Anonymkode: c2d50...d94
Mezzosoprena Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ble utredet for spiseforstyrrelse hos privat psykolog med avtale. Blir diagnosen sendt til fastlegen? Anonymkode: c2d50...d94 I de fleste tilfeller blir det sendt til henvisende lege, som oftest fastlegen.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Min psykolog har ikke sendt noe til fastlegen, da jeg var hos ham sist sa han "nå er jeg spent" om hva vi hadde funnet ut var problemet mitt. Så null kontakt mellom de to. Mulig det blir sendt en slags epikrise den dagen jeg slutter hos henne da, om hvordan det har gått. Anonymkode: b667b...862
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Nope ikke her i alle fall. Legen trodde faktisk ikke på med når jeg sa jeg hadde fått adhd diagnosen der. Ikke derfor jeg var sendt ditt men var en av årsakene fant de ut. Og gan kunne ikke tro at jeg trengte ritalin. Jeg var jo så rolig. Haaaaa han skylle bare ha vært inni hue mitt en stund så skulle jeg vist han motsatt. Takk og lov at legen der jeg er til psykolog styrer ritalinet . Anonymkode: 82406...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå