AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Hvor sent har dere testet positivt etter ikm? er selv 7 dager over ikm med negative rfsu tester. 2 dager før ikm fikk jeg en rar blødning liten som varte i 2 dager også spottet jeg i 1 dag. Fikk ingen mensen smerter eller noe slikt ved denne blødningen. Vanligvis ligger jeg å vrir meg i senga 1 og 2 dag av mensen fordi det er så vondt, og blør vanligvis veldig kraftig. Går heller ikke på noe prevensjon. Og hadde sex dagene før, eggløsningsdagen og dagene etter. Er ikke 100% sikker på eggløsningsdagen, da jeg kun bruker en app og ikke har målt temp. etter det har jeg hatt magesmerter i nedre del og litt øverst og på sidene av magen hver dag og litt milde mensensmerter som kommer og går. og kraaaaftig hodepine i flere dager. Anonymkode: d1d5a...a07
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Lite sannsynlig at du er gravid med negativ test så lenge etter ikm. Jeg testet positivt dagen etter ikm med to sterke røde streker. Anonymkode: ad44c...93c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Om det nå ikke er sånn at eggløsningen var senere enn du tror da.. si at eggløsningen fant sted en uke senere.. i.o.m at du ikke har fått mens enda er jo sjansen der. Hadde kanskje ikke turt å håpe for mye❤ jeg testet svak positiv 3 dager etter ikm. Negativ før. Anonymkode: ca3f2...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Siden du ikke vet når el var, så har den sannsynligvis vært senere enn vanlig, og det er rett rundt hjørnet. Anonymkode: ff8d5...5bf
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Siden du ikke vet når el var, så har den sannsynligvis vært senere enn vanlig, og det er rett rundt hjørnet. Anonymkode: ff8d5...5bf hva mener du med rett rundt hjørnet? Anonymkode: d1d5a...a07
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Jeg testet positivt 5 dager etter ikm, men min syklus kan variere med noen dager, av og til er den på ca 28 dager, andre ganger sånn 35 dager, sånn at EL kommer litt senere enn vanlig. Testet negativt på ventet ikm, så positivt 5 dager etter. Men igjen, EL kan ha blitt forskjøvet, noe som også gav mening ved TUL da jeg ble tatt tilbake ca en uke, fra 6+7 til 5+5 eller noe i den duren, husker ikke helt nøyaktig, men jeg husker jeg ble litt bekymret 🙈 Syntes det var litt vel mye 😛 Anonymkode: f4e4d...9ca
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg testet positivt 5 dager etter ikm, men min syklus kan variere med noen dager, av og til er den på ca 28 dager, andre ganger sånn 35 dager, sånn at EL kommer litt senere enn vanlig. Testet negativt på ventet ikm, så positivt 5 dager etter. Men igjen, EL kan ha blitt forskjøvet, noe som også gav mening ved TUL da jeg ble tatt tilbake ca en uke, fra 6+7 til 5+5 eller noe i den duren, husker ikke helt nøyaktig, men jeg husker jeg ble litt bekymret 🙈 Syntes det var litt vel mye 😛 Anonymkode: f4e4d...9ca Skjønner! i følge appen min så er variasjonen på lengden på syklusene mine 23-26 dager. er helt ny når det kommer til dette så jeg skjønner egentlig ingenting🙈 Anonymkode: d1d5a...a07
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 Tipper de fleste som tester positiv etter ikke egentlig ikke har hatt 100% kontroll på eggløsning. Sagens tester er nær 100% sikre på dag 14 etter eggløsning. Det finnes også kvinner som normalt har en lutealfase (tid mellom eggløsning og mens) på 8-10 dager, og da er det jo en naturlig forklaring på hvorfor de tester positivt først etter IKM (for dem). Anonymkode: f4ee6...8a4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tipper de fleste som tester positiv etter ikke egentlig ikke har hatt 100% kontroll på eggløsning. Sagens tester er nær 100% sikre på dag 14 etter eggløsning. Det finnes også kvinner som normalt har en lutealfase (tid mellom eggløsning og mens) på 8-10 dager, og da er det jo en naturlig forklaring på hvorfor de tester positivt først etter IKM (for dem). Anonymkode: f4ee6...8a4 si min eggløsning var 1 uke senere en jeg trodde, dag 14 etter eggløsning er da tirsdagen som var nå, altså 10.05. er det da fortsatt forsent for meg å teste positivt i nærmeste fremtid? Anonymkode: d1d5a...a07
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 ifølge appen min er lutealfasen min på rundt 12 dager, hva vil det bety da iforhold testing. sorry for sikkert dumme spørsmål men kan ikke så mye om dette🫤 Anonymkode: d1d5a...a07
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): si min eggløsning var 1 uke senere en jeg trodde, dag 14 etter eggløsning er da tirsdagen som var nå, altså 10.05. er det da fortsatt forsent for meg å teste positivt i nærmeste fremtid? Anonymkode: d1d5a...a07 Hvor sikker er du på den eggløsninga faktisk fant sted. Sannsynligvis er den feil. Noen ganger skjer sykluser uten eggløsning og. Jeg tviler sterkt på at du er gravid om du har tatt negative tester etter tirsdagen. Anonymkode: f4ee6...8a4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 Testet positivt 7-10 dager etter IKM. Forsinket eggløsning her.. I tillegg slår rfsu dårligst ut av alle testene.. igår var første dag jeg kunne se svaaak rosa strek på den. Du må nesten bare fortsette å teste hvis ikke mensen dukker opp. Lykke til🥰 Anonymkode: d5dce...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå