AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Jeg vet de har det travelt og de har masse pasienter og jeg er ikke unik. Men når jeg blir bett om å bestille time av legen pga kronisk sykdom som jeg har hatt en stund . Det var faktisk denne legen som ga meg denne diagnosen. For det først lurte han på hvorfor jeg var der ? Hvem som hadde gitt meg denne diagnosen? Ingen råd om ting rundt sykdommen ( jeg finner faktisk mere ut på nett og ser han Google om diagnosen selv) mulig justering av medisin. Glemmer også å skrive ut medisin. Ser ikke på resultat av blodprøver for de tar jeg når jeg drar . Timen er 2 min ca. Vil helst ikke at jeg sier så mye vil bare ha meg ut. Er dette normalt ? Er alle leger sånn nå? Anonymkode: c5098...f60
flusa Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet de har det travelt og de har masse pasienter og jeg er ikke unik. Men når jeg blir bett om å bestille time av legen pga kronisk sykdom som jeg har hatt en stund . Det var faktisk denne legen som ga meg denne diagnosen. For det først lurte han på hvorfor jeg var der ? Hvem som hadde gitt meg denne diagnosen? Ingen råd om ting rundt sykdommen ( jeg finner faktisk mere ut på nett og ser han Google om diagnosen selv) mulig justering av medisin. Glemmer også å skrive ut medisin. Ser ikke på resultat av blodprøver for de tar jeg når jeg drar . Timen er 2 min ca. Vil helst ikke at jeg sier så mye vil bare ha meg ut. Er dette normalt ? Er alle leger sånn nå? Anonymkode: c5098...f60 Ville byttet fastlege. Har værr borti lignende fastlege selv,og byttet straks.
GammelKaktus Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Alle leger er ikke slik men er jo mye dritt der og som alle andre steder, noen liker jobben sin bedre enn andre. Jeg forventer at en fastlege skal høre problemet og gjør nødvendige undersøkelser og bestille de blodprøvene som trengs, det er jo et minstekrav. Hvis du er kronisk syk så er du og mer avhengig av en skikkelig lege så kanskje du skal prøve å få byttet til en annen, kanskje en med et bedre rykte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå