Barbie Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har lyst til å kjøpe en "kosemus" til samboeren min,bare for moro.. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg innbiller meg at dette vil bli ganske opphissende for meg også. Sikkert pirrende og se han bruker den,eller er jeg pervers nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Ingenting som skjer i to personers sexakt er pervers,så lenge begge vil det de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #3 Del Skrevet 12. mars 2002 Gjør det! Jeg kjøpte en selv og har prøvd den, men ikke foran samboeren. Det har jeg ikke turt å tenke på engang, men innlegget ditt viser at det kanskje er en god ide. Det er bare en måte å finne det ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #4 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei anonym, var den god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Ei "husmus" er absolutt ikke å forakte. Er den laget rett, er det nok det beste man kan oppnå, utenom ekte saker da.... Jeg har en jeg, som jeg og samboeren min kjøpte, og den er absolutt ikke ubrukt! Den anbefales av meg i allefall.... Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 12. mars 2002 #6 Del Skrevet 12. mars 2002 Kjøpte en til elsklingen gjennom Cupido. Den ser ut som en stor lommelykt og het noe sånt som Flesh Light. Den har et slags silikonfyll inni, som kan varmes opp, snus og vaskes. Populært innslag! Især det at stoffet inni kan varmes opp. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. januar 2003 #7 Del Skrevet 29. januar 2003 Snedig dette m sjømannsbrud...Husker dere den historien om en av marinens offiserer som fikk clamydia av en sådan dokke som hadde gått på rundgang på skipet han tjenestegjorde...?? Hvor utskjemt går d egentlig an å bli???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 29. januar 2003 #8 Del Skrevet 29. januar 2003 Snedig dette m sjømannsbrud...Husker dere den historien om en av marinens offiserer som fikk clamydia av en sådan dokke som hadde gått på rundgang på skipet han tjenestegjorde...?? Hvor utskjemt går d egentlig an å bli???? Å huffameg! Ekkelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #9 Del Skrevet 30. januar 2003 Denne falt i smak hos oss, les også "testen" du finner den i shoppen til www.erotikknett.no under ting til menn..... Senso beaded crystal pussy 279.00 test: Dette er nok ett produkt laget I det myke senso materialet. Det som skiller denne fra de andre er at denne er gjennomsiktig slik at man kan bivåne det hele, samt at den er utstyrt med noen kuler som skal gi penis litt ekstra massasje… og deg litt ekstra nytelse. Den er forøvrig 12 cm lang, noe som bør holde for de fleste... Testresultat: Jeg har fra før av hatt mye glede av “lillesøsteren” til denne, (senso pocket pal) og hadde høye forventninger. Dette er moderne sjømannsbrud, men det er lite som minner om gamle dager. Jeg og min samboer pakket opp, og syntes den så riktig lekker ut. Hun mente først det måtte være umulig å komme inn i den for meg, siden den så veldig trang ut. Etter å ha smurt glidemiddel i åpningen, trengte jeg riktignok noen forsøk på å treffe riktig, fordi åpningen faktisk ER veldig trang og god. Da jeg kom lenger inn i den, klemte den godt rundt hele penis, og følelsen var meget nært ”the real thing”. Min samboer hadde stor glede av å delta, ikke minst fordi penishodet faktisk kommer helt ut på andre siden, så også hun kunne få noe å smake på underveis. Kulene som ligger inni gir et ekstra lite ”trykk”. I tillegg er den gjennomsiktig, så man kan se alt, og bare det var utrolig opphissende for oss begge. Den er god å holde i, og så tykk at man føler at man er meget godt utstyrt… Jeg oppdaget etter hvert at det aller morsomste var å presse seg inn i den gjentatte ganger, og det er den helt perfekt til. Trang og god, samtidig som den er glatt og behagelig når man kommer inn. Det var faktisk så godt at jeg ganske snart ble stoppet av min samboer, som ble redd for at det skulle gå for meg med en gang. Dette er en leke som passer både for menn som vil ha det veldig godt veldig fort, og også for par, i hvert fall om min samboers glede er noe å gå etter. Som forspill er det veldig opphissende for oss begge, så lenge jeg klarte å stoppe i tide, vel merke…. Senso Beaded Crystal Pussy er noe av det beste jeg har prøvd, og fra nå av er ikke min samboers kveldsvakter like irriterende :-) Nikko 34 år - samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå