Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere med kjærester som er særboere, hvor ofte møtes dere?

For å snevre inn litt mer, så tenker jeg ikke på kjærester som bor timesvis unna hverandre som da rent praktisk ikke får til å møtes så ofte. Tenker mer på de som bor ca. en halvtime +/- unna hverandre, og hvor ingen av dere har små barn.

Er det vanlig at det går mer enn en uke mellom hver gang iblant, og med lite kontakt utenom når man fysisk møtes? Synes det er for sjeldent, og lurer på om det er noen fremtid her rett og slett.

Anonymkode: da9fc...eb8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe over en time mellom oss. Vi er sammen i helgene,høytider og ferier. Pluss litt bonus innimellom. Flytting er ikke et tema nå, vi har begge jobber det sitter langt inne å gi slipp på.

Anonymkode: 320cb...b02

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor et kvarter unna hverandre og møtes vel relativt ofte. Helgene er vi sammen, men også ukedager. Vi har en veldig løs og åpen «come and go» policy, der man kan komme og gå som man føler for. Vi har nøkler til hverandre og jeg synes det er veldig hyggelig når han overrasker på døra bare fordi han ville. 
vi er også sammen alle ferier og høytider. Eneste grunnen til at vi har det sånn er at vi foretrekker også litt egentid uten å gå oppå hverandre. Vi slipper maset om rydding og vasking etc. vi snakker hver dag, har et fantastisk og spennende sexliv. 

Anonymkode: 1d8f7...788

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi bor et kvarter unna hverandre og møtes vel relativt ofte. Helgene er vi sammen, men også ukedager. Vi har en veldig løs og åpen «come and go» policy, der man kan komme og gå som man føler for. Vi har nøkler til hverandre og jeg synes det er veldig hyggelig når han overrasker på døra bare fordi han ville. 
vi er også sammen alle ferier og høytider. Eneste grunnen til at vi har det sånn er at vi foretrekker også litt egentid uten å gå oppå hverandre. Vi slipper maset om rydding og vasking etc. vi snakker hver dag, har et fantastisk og spennende sexliv. 

Anonymkode: 1d8f7...788

Det der høres ut som en drøm. Du/dere er heldig. :)  

Skrevet

Vi bor ca halvannen time unna hverandre. Er sammen hver helg/ferie + en natt eller to i ukene, alt etter hva vi rekker og får til. Han reiser endel i jobben, og overnatter ofte på hotell. Går reiseruta gjennom byen min, tar vi en hotellnatt sammen :). 

Mer enn en uke har det aldri gått – det tror jeg vi begge hadde syntes var for lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor fem minutter fra hverandre, ses vanligvis fire dager i uka. Som brukeren over har vi hverandres nøkler, så vi kommer og går som vi vil. Vi har også omlag halvparten av feriene sammen, de fleste høytidene treffes vi også. Vi har levd slik i snart tjue år, og stortrives med det.

Anonymkode: 129f5...d7c

AnonymBruker
Skrevet

Bor ca 30 min unna hverandre. Sees 3-4 ganger i uka

Anonymkode: 40764...0ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere med kjærester som er særboere, hvor ofte møtes dere?

For å snevre inn litt mer, så tenker jeg ikke på kjærester som bor timesvis unna hverandre som da rent praktisk ikke får til å møtes så ofte. Tenker mer på de som bor ca. en halvtime +/- unna hverandre, og hvor ingen av dere har små barn.

Er det vanlig at det går mer enn en uke mellom hver gang iblant, og med lite kontakt utenom når man fysisk møtes? Synes det er for sjeldent, og lurer på om det er noen fremtid her rett og slett.

Finn deg en annen. Jeg hadde ikke orka det opplegget der.

Anonymkode: 92998...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...