AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Kjæresten min liker veldig godt å legge ut som tidligere sexpartnere. Både positivt og negativt. At han en gang hadde en kjæreste som var så trang at han nesten ikke kom inn i henne og en annen gang at han hadde sex med ei som var så tjukk at han ikke kunne ta henne bakfra. Jeg orker ikke å høre om dette og vi har hatt flere krangler om det. Omsider har han sluttet, men i blant får jeg fortsatt bilder i hodet av grafiske fortellinger om tidligere sexpartnere. Og merker at jeg får mindre lyst på ham og kjenner meg kvalm ved tanken på det. Jeg vet for all del at han har hatt tidligere partnere, men trenger jeg virkelig å bli fortalt deltaljer om det?? Hvordan håndterer dere andre samtaler om tidligere partnere? Anonymkode: 33d2f...dfa
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Ønsker du ikke å høre om det, så må han respektere det. Har han stort behov for å fortelle om det, får han dele det med andre. Om du nå føler avsky for han pga dette, må du vurdere om det kan repareres eller om du vil finne deg en mann som ikke er avskyelig. Anonymkode: 183b1...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har han stort behov for å fortelle om det, får han dele det med andre Det er vel kanskje problemet her. Han er vant til den typen guttaprat. Anonymkode: bda5f...3da
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Store, røde flagg! Sånt snakker man ikke med partner om Anonymkode: 59cb2...5ee 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Det der er jo bare ekkelt og respektløst. Hadde ikke ønsket å være med en mann som helt tydelig ikke er ferdig med tidligere forhold. Anonymkode: b3dcb...af4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Jeg tror ærlig talt at det for meg hadde vært et stort rødt flagg, og at jeg hadde fortalt han det første gangen han tok opp temaet. Hadde det gjentatt seg, tror jeg at jeg hadde gått. Det er bare respektløst. Og det hadde jeg ikke akseptert. Anonymkode: 911e9...46b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Det der hadde jeg ikke villet høre om! Og hadde sagt tydelig i fra om det. Æsj! Anonymkode: 33e5d...c83 1
sicario Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 Jeg og partneren min kan snakke uanstrengt om tidligere partnere, erfaringer osv. plager oss ikke det minste. Poenget her er at du har tydlig gitt uttrykk for at du ikke ønsker det og at det plager deg. Da er det respektløst av han å fortsette. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 For min del hadde det piffet ting litt opp, men hjelper lite når man har en partner som ser tidligere sexerfaringer som en trussel... Anonymkode: 6cad2...86c
Nymerïa Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 Da vet du i hvert fall at han kommer til å utlevere deg til andre etter at det er slutt. Det alene hadde fått meg til å holde meg langt unna, men det virker ikke som om du har tenkt på det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 NymeriaRhoynar skrev (5 minutter siden): Da vet du i hvert fall at han kommer til å utlevere deg til andre etter at det er slutt. Det alene hadde fått meg til å holde meg langt unna, men det virker ikke som om du har tenkt på det. hvem gidder å ha et forhold de regner med skal ta slutt? for et utrolig meningsløst forhold det er i så fall Anonymkode: b3dcb...af4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 At dere biter på disse trolltrådene... 🙃 Anonymkode: 6c600...5de 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #13 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At dere biter på disse trolltrådene... 🙃 Anonymkode: 6c600...5de Tror du ikke slike finnes? Kjenner flere som forteller om ekser, ons og flings til nye partner. Anonymkode: dbb13...0ed
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #14 Skrevet 12. mai 2022 Hadde aldri akseptert dette fra en partner. Hadde dumpa tvert Anonymkode: bd211...e43 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå