AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Jeg er ufør pga psykisk sykdom som går veldig i bølgedaler. Kan fungere i noen periode, mens andre perioder ikke. Men når jeg ser hvordan enkelte her inne sliter med dårlig arbeidsmiljø, dårlige ledere og alt det der så er jeg så jævla glad for at jeg slipper å forholde meg til det der! Jeg har 22.000 utbetalt å klarer meg greit. Men jeg ville faktisk ikke hatt 10.000 mer i måneden for å stå i det dere står i. det er mange ganger vi trygdede blir harselert med her inne, men når man ser alle trådene hva dere som jobber står i, er jeg såå glad for at jeg slipper å forholde meg til det der !! Anonymkode: b2ff2...444 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Jeg har 26.000 utbetalt i full jobb som barnehagelærer. Jeg har seks års utdannelse. (To bachelorgrader) Jobber 100 % er helt utslitt hver dag, såvidt jeg klarer å være en mamma for barna mine. Skulle gjerne gått ned 6000, og kunne tatt vare på meg selv. Anonymkode: 819e2...522 3 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ufør pga psykisk sykdom som går veldig i bølgedaler. Kan fungere i noen periode, mens andre perioder ikke. Men når jeg ser hvordan enkelte her inne sliter med dårlig arbeidsmiljø, dårlige ledere og alt det der så er jeg så jævla glad for at jeg slipper å forholde meg til det der! Jeg har 22.000 utbetalt å klarer meg greit. Men jeg ville faktisk ikke hatt 10.000 mer i måneden for å stå i det dere står i. det er mange ganger vi trygdede blir harselert med her inne, men når man ser alle trådene hva dere som jobber står i, er jeg såå glad for at jeg slipper å forholde meg til det der !! Anonymkode: b2ff2...444 Du er ufør. Vi er friske. Bytter aldri med deg. Anonymkode: 7b4c5...4e2 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Jeg forstår deg godt. Arbeidslivet er håpløst uansett hvor man jobber dessverre, alt handler kun om pengene. Anonymkode: 752c6...3ad 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ufør pga psykisk sykdom som går veldig i bølgedaler. Kan fungere i noen periode, mens andre perioder ikke. Men når jeg ser hvordan enkelte her inne sliter med dårlig arbeidsmiljø, dårlige ledere og alt det der så er jeg så jævla glad for at jeg slipper å forholde meg til det der! Jeg har 22.000 utbetalt å klarer meg greit. Men jeg ville faktisk ikke hatt 10.000 mer i måneden for å stå i det dere står i. det er mange ganger vi trygdede blir harselert med her inne, men når man ser alle trådene hva dere som jobber står i, er jeg såå glad for at jeg slipper å forholde meg til det der !! Anonymkode: b2ff2...444 Jeg jobbet i mer enn 30 år før jeg ble ufør, og jeg har opplevd dårlig arbeidsmiljø bare i ett av de årene. (dårlig ledelse har jeg opplevd litt mer av, men gode kolleger veide opp for det) Altså har jeg tatt med meg mer enn 30 år med gode erfaringer og minner fra arbeidslivet, og jeg savner det! Anonymkode: 6c444...dfc 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ufør pga psykisk sykdom som går veldig i bølgedaler. Kan fungere i noen periode, mens andre perioder ikke. Men når jeg ser hvordan enkelte her inne sliter med dårlig arbeidsmiljø, dårlige ledere og alt det der så er jeg så jævla glad for at jeg slipper å forholde meg til det der! Jeg har 22.000 utbetalt å klarer meg greit. Men jeg ville faktisk ikke hatt 10.000 mer i måneden for å stå i det dere står i. det er mange ganger vi trygdede blir harselert med her inne, men når man ser alle trådene hva dere som jobber står i, er jeg såå glad for at jeg slipper å forholde meg til det der !! Anonymkode: b2ff2...444 Men selvfølgelig er det jo ingen som oppretter en tråd her bare for å fortelle at alt er bra. Her diskuteres jo problemer, så at det er problemer på arbeidsplassen du leser om, er jo ikke så rart. Noen av oss har langt mer enn 10.000 mer i måneden enn 22.000 og har det bra på jobb. Enkelte av oss stortrives til og med. Anonymkode: 3369a...a96 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Jeg tenker at det er gode og mindre gode/vonde ting med alt. Selv så har jeg nettopp opplevd at en fire måneder gammel baby døde på min vakt. Det er ikke min feil, men den personen som ristet og slo barnet sitt sin feil. Likevel er jeg uendelig trist, og lurer på hvordan det skal gå å fortsette å jobbe. Til vanlig elsker jeg jobben min, føler meg utrolig nyttig og har en opplevelse av at jeg gjør noe nyttig for disse små. Ikke i dag. Anonymkode: a2acb...34c 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ufør pga psykisk sykdom som går veldig i bølgedaler. Kan fungere i noen periode, mens andre perioder ikke. Men når jeg ser hvordan enkelte her inne sliter med dårlig arbeidsmiljø, dårlige ledere og alt det der så er jeg så jævla glad for at jeg slipper å forholde meg til det der! Jeg har 22.000 utbetalt å klarer meg greit. Men jeg ville faktisk ikke hatt 10.000 mer i måneden for å stå i det dere står i. det er mange ganger vi trygdede blir harselert med her inne, men når man ser alle trådene hva dere som jobber står i, er jeg såå glad for at jeg slipper å forholde meg til det der !! Anonymkode: b2ff2...444 Dårlig arbeidsmiljø er en periode av livet. Min erfaring er at når man går videre etter det så er man tøffere og sterkere. Etter et helvete på min gamle jobb så fant jeg meg en annen jobb. Den andre jobben ga meg 20,- mer i timen, videreutdanning betalt av jobben, høyere pensjonssparing og store karrieremuligheter. Heller det enn å være ufør. Anonymkode: fb5a0...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #9 Skrevet 12. mai 2022 Det er jo fint om noe gjør deg mer tilfreds med din situasjon Anonymkode: 508bf...57d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg forstår deg godt. Arbeidslivet er håpløst uansett hvor man jobber dessverre, alt handler kun om pengene. Anonymkode: 752c6...3ad Ja dessverre.. Anonymkode: b2ff2...444 1
sicario Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 Glad jeg har en jobb jeg stortrives i, en knallgod sjef, spennende og morsomme oppgaver og en lønn jeg er fornøyd med. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 De som skriver at det har det fælt på jobb er jo i mindretall. Alle de som har det fint eller bare helt ok på jobb behøver ikke hjelp til å takle hvor bra de har det og skriver derfor ikke innlegg på forum. Det finnes alltids noen som har det verre enn en selv. Jeg er lykkeligst når jeg ikke sammenlikner meg med andre. Anonymkode: c2d97...c45
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #13 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tenker at det er gode og mindre gode/vonde ting med alt. Selv så har jeg nettopp opplevd at en fire måneder gammel baby døde på min vakt. Det er ikke min feil, men den personen som ristet og slo barnet sitt sin feil. Likevel er jeg uendelig trist, og lurer på hvordan det skal gå å fortsette å jobbe. Til vanlig elsker jeg jobben min, føler meg utrolig nyttig og har en opplevelse av at jeg gjør noe nyttig for disse små. Ikke i dag. Anonymkode: a2acb...34c Det høres ut som en fryktelig tung opplevelse..Så utrolig trist! Sender deg en klem❤️❤️ Anonymkode: 26a22...ea7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #14 Skrevet 12. mai 2022 Det finnes jo mange bra arb.plasser! Anonymkode: d72aa...96e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #15 Skrevet 12. mai 2022 Sykt glad for at jeg ikke er ufør. Aldri i mitt liv om jeg ville byttet med deg. Er det dårlig arbeidsmiljø så kan man alltids slutte og få seg en annen jobb. Her hører man jo bare fæle historier. Jeg jobber i barnehage pg stortrives hver eneste dag med barna, mine morsomme kollegaer og sjefen min, ja hun er faktisk ordentlig grei. Du får kose deg med din uføretrygd, mens jeg koser meg på jobb. Anonymkode: 27492...e76 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #16 Skrevet 12. mai 2022 Glad jeg ikke er syk gitt! Jeg drar på jobb og gjør noe meningsfylt hver dag. Lærer noe nytt hele tiden og går på kurs med jevne mellomrom. Jeg tjener ikke all verden men mer enn en uføretrygd i hvertfall. Vi har firmahytte på fjellet som blir jevnlig brukt og til høsten skal hele gjengen på jobbtur til Østerrike. Vi var på Island i fjor! Jeg har akkurat hvert i Spania og gleder meg til neste ferietur sydover igjen 14/6. Snart er det feriepengeutbetaling og da skal jeg bla. kjøpe meg nytt kjøleskap! Kunne nok klart det på en lønn men... 😇 Jeg hadde nok ikke trivdes med å gå hjemme og sugle i pysjen og se på den ene serien etter den andre! Anonymkode: 92fe9...077 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #17 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tenker at det er gode og mindre gode/vonde ting med alt. Selv så har jeg nettopp opplevd at en fire måneder gammel baby døde på min vakt. Det er ikke min feil, men den personen som ristet og slo barnet sitt sin feil. Likevel er jeg uendelig trist, og lurer på hvordan det skal gå å fortsette å jobbe. Til vanlig elsker jeg jobben min, føler meg utrolig nyttig og har en opplevelse av at jeg gjør noe nyttig for disse små. Ikke i dag. Anonymkode: a2acb...34c Beklager at du har opplevd dette. Men dette har vel egentlig ingenting med trådens tema å gjøre...? Kan være lett gjenkjennelig også, er ikke så mange babyer på 4 mnd som dør pga mishandling. Uansett, for å svare på ts sine tanker; jeg tar dårlig sjef når som helst så lenge jeg har helsa mi i behold. Anonymkode: fffbd...2ef
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #18 Skrevet 12. mai 2022 Jeg er ufør pga. alvorlig fysisk sykdom og hadde heller hatt verdens verste jobb enn å være syk hver bidige dag resten av livet. Å være utenfor arbeidslivet er forferdelig. Anonymkode: a6bd9...502 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #19 Skrevet 12. mai 2022 Jeg hadde lett sluttet å jobbe dersom jeg hadde fått 22 0000,- utbetalt i måneden. Tapet hadde ikke blitt SÅ stort når man regner med hva jeg betaler for transport til og fra jobb, passende jobb-klær, lunsj i kantina de dagene det er for hektisk til å rekke å lage matpakke osv. Anonymkode: 0ba21...6cb 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #20 Skrevet 12. mai 2022 Man er vel veldig psykisk syk om man er ufør grunnet det, og jeg er veldig glad for at jeg er psykisk frisk. Er også glad for at jeg er fysisk frisk nok til å arbeide selv om jeg har mitt med medfødt sykdom, men det begrenser i alle fall ikke livet mitt i stor grad. Har det bra på jobb. Jeg har inntrykk av at mange klager over dårlig ledelse (også der jeg har jobbet) grunnet manglende forståelse rett og slett. Anonymkode: 79dfe...472 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå