AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Er det dumt å kjøpe hagemøbler i rotting til 22.000kr? Ble forelsket i en hagegruppe i driftwood rotting men den er dyr. Og de sier at rotting ikke varer evig og blir stygt etterhvert pluss at det er glassplate på bordet og det må hele tiden dekkes til pga sol. Hva tenker dere? Anonymkode: b36fa...40d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 22k for hagemøbler er jo ikke så dyrt i dag om man ønsker litt kvalitet. Om du tar vare på møblene så kan de jo holde i ganske mange år. Jeg har forøvrig aldri dekket til mitt bord som har glassplate Anonymkode: 45119...b0e 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Enig i at prisen ikke var høy i det hele tatt. Fordeler er at det ser pent ut, er solid, og veldig behagelig. Ulemper er at det må vaskes (men det må vel egentlig alt) for å ikke bli grønt. Samt at det er noe herk å oppbevare utenfor sesong da det tar så mye plass. Har aldri dekket til glassflaten. Gummiknottene er litt gulnet etter 10 år, men det er det. Anonymkode: 06624...1c6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 22k for hagemøbler er jo ikke så dyrt i dag om man ønsker litt kvalitet. Om du tar vare på møblene så kan de jo holde i ganske mange år. Jeg har forøvrig aldri dekket til mitt bord som har glassplate Anonymkode: 45119...b0e Jeg fikk beskjed om at det må dekkes til med en duk når det står i direkte sol, så rottingen under glassplaten ikke blir ødelagt. Ts. Anonymkode: b36fa...40d 1
Wenda Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg fikk beskjed om at det må dekkes til med en duk når det står i direkte sol, så rottingen under glassplaten ikke blir ødelagt. Ts. Anonymkode: b36fa...40d Godt mulig det er forskjellig på typer glass osv. Her ser iallfall alt fint ut fortsatt, men platen er ikke i klar glass da så kanskje det er forskjellen
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Wenda skrev (9 minutter siden): Godt mulig det er forskjellig på typer glass osv. Her ser iallfall alt fint ut fortsatt, men platen er ikke i klar glass da så kanskje det er forskjellen Det er denne jeg har lyst på. Ts. https://hageland.no/hagemobler/spisegrupper/spisegruppe-lindholm-grafarget-kunstrotting-2/ Anonymkode: b36fa...40d
Wenda Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er denne jeg har lyst på. Ts. https://hageland.no/hagemobler/spisegrupper/spisegruppe-lindholm-grafarget-kunstrotting-2/ Anonymkode: b36fa...40d Og der er det klart glass. Kan være noe med det at det kanskje lettere kan oppstå alger osv under der mtp fukt og sollys. Jeg ville nok heller passet på å fjerne glassplaten innimellom og gjort rent og latt det fått luftet seg istedenfor å dekke det til Men jeg kan ikke nok om det. Bare vet at med min glassplate så ser det like fint ut under enda, men jeg har en mørk glassplate
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 Vi har klart glass. Men riktignok lys rotting. Alt er som sagt like fint, 10 år senere, og det dekkes aldri til april - oktober. Anonymkode: 06624...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå