AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Dette er kanskje et litt "motsatt" problem enn det som diskuteres til vanlig. Vi er samboere på andre året men blir ikke match når det kommer til sex. Begge vil gjerne ha men begge vil føre. Jeg kan komme vaginalt men bare hvis jeg kan styre og jeg må "jobbe", være aktiv, bevege hofter på en spesiell måte. Han synes jeg "er urolig". Vi har snakket om det, og jeg prøver å si at jeg ikke kommer hvis jeg ikke arbeider for det på min måte. Han sier at han nesten glipper ut av meg når jeg beveger meg så mye og at han kan miste "piffen" der nede hvis det blir "grisesnakk", jeg vet jeg kan bli sånn når det går, og er flau over det. Men da blir jeg ganske ego, på grensen til brutal, og er helt inni egen boble, nesten rusa. Og så blir det kleint etterpå hvis han ikke har klart å komme fordi jeg har vært for røff, og jeg føler at han har mistet kåtheten på grunn av hvordan jeg har sex, mens jeg har kommet masse. Vi har snakket om dette, selvsagt, og vi prøver å ha sex på "hans" måte også, men det gir meg ikke så mye når jeg ikke skal "slippe meg løs", men må la ham føre. Da synes han det er fint og synes, mens jeg knapt har vært kåt underveis. Jeg vet at to mennesker er ulike og må jenke seg etter hverandre, så kanskje går dette bedre etter hvert. Og det er nok han som er den "normale", mens det er min skyld at jeg er spesiell og gjør dette vanskelig, Men det er bare sånn jeg blir når jeg vil ha sex og når jeg på en måte mister kontrollen blir det sånn han ikke liker. I perioder blir dette veldig trøblete, sånn at vi rett og slett lar være, og det er dumt når vi ikke er 30 enda, begge er spreke og sunne og burde hatt det fint 24/7. Kjipt å liksom skulle oppsøke hjelp for sånt, og ellers er vi jo bra match. Anonymkode: 0e32b...896
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Du er en enhjørning. En kvinne som vet hvordan hun vil ha det, som tar styringen for å få det slik du vil, og tar ikke hensyn til han i den avsluttende fasen av sexen. Det er bare positivt, du er en enhjørning. De aller fleste kvinner forventer at det er mannen som skal bringe henne til orgasme mens hun er den passive - det er den mest normale dynamikken. Den løsning som de fleste kvinner setter pris på er at hun får orgasme først ved hjelp av netting og petting(fingre, oral, leketøy m.m.), for deretter at mannen har PIV sex med henne, og de kommer samtidig, eller at han kommer. Noen velger også at kvinnen kommer sist. Hver sin smak. Men dette er vel det mest normale. Mannen fører, kvinnen lar seg bli ført. Antar det er overgangen han ikke klarer å akseptere, eller ikke klarer å forholde seg til. Du er den første kvinnen han har truffet på som vet nøyaktig hva hun vil, som styrer showet og som avslutter på egen hånd, med hjelp av hans kropp og penis. Der begrepet enhjørning. Det er ikke mange av dere, men de finnes. Løsningen er at dere må finne en dynamikk som fungerer for dere begge, å være 100% egoist uten å ta hensyn til den andre er ingen løsning. Min samboer og jeg har en dynamikk, denne dynamikken skiller seg veldig fra mange av de andre forholdene jeg har vært i, og jeg var annerledes enn hennes tidligere partnere. Gjennom utforskning og lek så fant vi vår dynamikk, hvor hun er fornøyd og jeg er fornøyd. Anonymkode: 1a553...2a0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #3 Skrevet 12. mai 2022 Det høres ikke ut som dere er noen god match seksuelt. Tviler litt på at det går seg til uten at dere jobber for det. Kanskje dere kan snakke med en sexolog? Ellers er det nok ikke så vanskelig å finne en mann som liker det på din måte, hvis du skulle finne ut at dette ikke fungerer. Anonymkode: db06c...b32 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #4 Skrevet 12. mai 2022 Ikke tenk at det er du som er "feilen" eller problemet. Dere er bare ulike. Mange menn ville sette pris på en kvinne som deg og synes at det er mye mer givende enn en passiv kvinne. Er han veldig bra på andre måter, kan dere sikkert finne en måte hvor dette ikke blir et kjempestort problem. Men det er ikke ideelt, og lar seg neppe forandre helt. Hvis han ikke er drømmemannen på andre måter- finn en annen mann som setter pris på hvordan din seksualitet fungerer. Anonymkode: 3b531...d76 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 Eksen var sånn til tider, hun jobbet veldig hardt, og ble helt i sin egen verden. Jeg var bare med som en menneskelig dildo. Jeg syntes derimot dette var ganske hot, å se at denne ellers pripne dama, hadde en dyrisk side. Når hun hadde fått sine 2-6 orgasmer, så ble hun tilsvarende passiv etterpå, og det kunne være litt kjedelig. Jeg hadde ikke samme behovet for en runkeklut. Anonymkode: e6070...e37
Gjest Drigo Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Det er kanskje litt overveldende for ham å takle en slik aktiv kvinne. For min del stimulerer jeg på en hvis måte med penis for å gi henne vaginal orgasme (hun også er aktiv), men det er ikke alltid det er ideelt for egen stimuli, slik at jeg kommer. Etter hennes orgasmer blir det jo også veldig vått, slik at det er lett å miste grepet, eller som du beskriver fare for å glippe ut. Vi (hun) løser det ved å tørke litt «sødme» vekk etterpå, samt at vi fortsetter på «min måte» for at jeg også skal komme i mål. Det kan også være en ide i misjonærstilling å la hans bein være på yttersiden av dine for å få ekstra godt tak. Mener det skal være mulig å finne ut av dette med litt kommunikasjon og litt teknikk, så får han heller lære seg å nyte dine krumspring. Du får heller belønne ham med noen kjappiser på hans måte av og til (selv om det er ulovlig her på KG)🤣
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): jeg vet jeg kan bli sånn når det går, og er flau over det. Men da blir jeg ganske ego, på grensen til brutal, og er helt inni egen boble, nesten rusa. Men er du til stede eller er du hengt opp i dine egne fantasier? Kanskje han typen din opplever deg som du er bortreist til en annen plass, når du blir som du sier; "helt inni egen boble, næsten rusa". Hm... Anonymkode: 3f42d...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå