AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #1 Skrevet 12. mai 2022 Er det noen her som har erfaringer med å jobbe et sted hvor det er dårlig arbeidsmiljø? Har vært i samme jobb i snart 10 år, men når vi fikk en ny leder for 3 år siden begynte noe å skje. Dessverre tok det tid før jeg merket at "noe var på gang" Det var et kjempegodt miljø her og vi var produktive og trivdes på jobben. Helt frem til vår nye leder kom. Hun er en sånn leder som tilsynelatende favoriserer. Hvis noen av de hun liker har jobbet bra en periode, taes det opp på møter og de får gjerne en gave også. Når jeg har gjort det bra, får jeg enkel mail med bra jobbet og ingenting mer. Hun kan også bruke andre ansatte enn meg, selv om hun vet at jeg har både erfaringen og kunnskapen, så vil hun helst gå til alle andre før hun spør meg. Det virker ikke som om hun vil ha noe med meg å gjøre. Før samarbeidet jeg godt med de andre, men noen av de andre har sluttet å nye har kommet inn. Hun ansetter folk etter hvor like de er leder selv og disse er blant de hun favoriserer. Så jeg får hverken mye sosialt eller innspill fra mine kolleger lenger. I det siste har jeg vært mye småsyk og det ble bemerket. Jeg kunne få kommentarer som "kan du ikke jobbe litt hjemmefra i stedet" til nærmest, "Men det var jo ikke lenge siden du var syk sist?" Selv om jeg tok tester og lignende var det jo en periode vi ikke skulle møte på jobb. Nå har jeg vært borte siden tirsdag og jeg klarer ikke dette mer. Nå er jeg så langt nede at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg kunne sikkert ha skrevet mer, men blir så paranoid også. Er det noen her som har vært i et giftig arbeidsmiljø og som dere kom ut av? Jeg vet ikke hvordan jeg skal angripe dette lenger og jeg veldig redd og mye bekymret. Dette har også ført til at jeg har fått mye angst og jeg tror jeg også er deprimert men vet ikke. Vær så snill, hvordan kan jeg håndtere dette? Anonymkode: 01061...791 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #2 Skrevet 12. mai 2022 Jobber vi sammen? 😁 Anonymkode: 4f147...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå